Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Z poziomu użytkownika niestety wpisu, który istnieje nie zmienisz. Tylko moderator i osoby wyżej mogą to zrobić.
Ja zajmowałem się tą serią, więc jeżeli chcesz możesz wysłać nowe wpisy i ja wtedy usunę ten niepełny, bądź też przesłać mi na PW lub mailowo listę ET22 z uzupełnionymi datami to sam to wprowadzę. ;-)
Drogi Pawle - witaj na forum.

Możesz dodać przez opcję "Dodaj przydział" nowy przydział z dokładną datą - wtedy moderator usunie ten niepełny i doda Twój.
Paweł Telega napisał(a):Witajcie,
to mój pierwszy post na tym forum. Piszę do Was z zapytaniem, otóż przeglądając ilostan natrafiam na sporą ilość niepełnych danych, np. przydział dla ET22-xxx to np.:
2009-xx-xx Śląski Zakład Spółki.
Posiadam dane, które precyzują dokładnie datę, czyli np.:
2009-03-05.
Jak to zmienić z poziomu użytkownika? Dodawać nowy wpis z przydziałem, a Wy stary zaktualizujecie? Jest to technicznie możliwe?

Ja chętnie widziałbym Cię w gronie administracji.
Jako że zajmuję się trochę serią ET22, a zauważyłem pewne braki, prosiłbym władną osobę o dodanie do spisu lokomotywowni MD Inowrocław i MD Skierniewice. Bardzo przydałby się również status OS. Tylko w CT Śląski lokomotyw ET22 o takim statusie jest około czterdziestu. Następna sprawa to zakłady naprawcze. Brakuje firmy ZPNTMiU Tabor Dębica oraz wewnętrznych zakładów Cargo. I tu występuje pewna niekonsekwencja w oznakowaniu na taborze, bo jest CM i CT Szczecin oraz CT Kujawski i CT Północny. Raz więc występuje miasto siedziby zakładu innym razem nazwa zakładu.
Kolejman75 napisał(a):I tu występuje pewna niekonsekwencja w oznakowaniu na taborze, bo jest CM i CT Szczecin oraz CT Kujawski i CT Północny. Raz więc występuje miasto siedziby zakładu innym razem nazwa zakładu.

O ile np. CM Szczecin jest jak najbardziej poprawne, o tyle - przynajmniej ja - zawsze starałem się unikać przydziałów w rodzaju CT Szczecin. Moim zdaniem poprawna w tym układzie jest nazwa zakładu, czyli np. CT Zachodniopomorski. Dotyczy to w sumie zakładów Cargo po połączeniu z CZ.
Dlatego stosujemy pełne nazwy dla skrótów CM, BZ, CT. Pozostają tylko MD.
Kolejman75, dodałem właśnie do spisu dwóch lokomotywowni, czyli MD Skierniewice i MD Inowrocław.

Status OS został wprowadzony. Wystarczy podczas edycji pojazdu wybrać odpowiednią opcję. (obecnie jest złomowany, eksponat i właśnie OS).

Wewnętrzne zakłady Cargo, jakie masz na myśli? Jest PKP Cargo Tabor Ostrów Wielkopolski i PKP Cargo Tabor Karsznice, PKP Cargo Tabor Czerwieńsk. Inne typu Poznań Franowo to już na przykład Lok. Poznań Franowo itd.

CM - to Zakład Taboru i oznaczenie to funkcjonowało od 01.09.2009 do 01.10.2001
CT - to już Wojewódzkie Zakłady Taboru stosowane od 01.01.2009.
Gotowe.
pitagoras23 napisał(a):Kolejman75, Wewnętrzne zakłady Cargo, jakie masz na myśli? Jest PKP Cargo Tabor Ostrów Wielkopolski i PKP Cargo Tabor Karsznice, PKP Cargo Tabor Czerwieńsk. Inne typu Poznań Franowo to już na przykład Lok. Poznań Franowo itd.
Strukturę Cargo to ja znam. W końcu tam pracuję ;-) Może źle się wyraziłem.Chodziło mi o to że jeśli lokomotywa przechodziła naprawę rewizyjną np. w CT Szczecin to w liście rozwijanej (ZNTK) nie ma takiej opcji do wybrania i tak jak to zrobił przykładowo "Kamil95" w przypadku ET22-051 trzeba "CT Szczecin" wpisać ręcznie w uwagach.
Dodałem do listy ZNTK Lok. Szczecin Port Centralny.
pitagoras23 napisał(a):Status OS został wprowadzony. Wystarczy podczas edycji pojazdu wybrać odpowiednią opcję. (obecnie jest złomowany, eksponat i właśnie OS).
Niby jest, ale nie oznacza tego co powinien. OS to skrót od "oczekuje skreślenia", a u nas nie wiedzieć czemu pełni funkcje "oczekuje kasacji".
Kolejman75, no tak to nie do końca Cię zrozumiałem.

dominik07317, było to sygnalizowane i Przemek miał także to w przyszłości zmienić, aby status OK - oznaczał oczekuje kasacji, a obecny OK - zastąpić czymś innym.
FAREN, wrzuć to zdjęcie.

Zweryfikowałem - rzeczywiście, jest tam błąd. Poprawiono.
Poruszę jeszcze kwestię opisywaną przez - jest to szczególnie uciążliwe w przypadku serii ET40. Otóż część napraw była wykonywana własnym sumptem, a wybrać z listy tylko można Lok. Bydgoszcz Wsch., podczas gdy naprawa była wykonywana pod szyldem Zakład Taboru w Bydgoszczy (jeszcze jako MT i później CM). Proponuję wprowadzić do wykonujących naprawy właśnie coś na zasadzie "Zakład Taboru xxx" (bez MT czy CM). Nie widzę też spółki KOLTECH Bydgoszcz Sp. z o.o., która wykonywała naprawy rewizyjne lokomotyw ET40 oraz Północny Zakład Spółki, który obecnie wykonuje naprawy na poziomie utrzymania P4.
Dodane.
przem710 napisał(a):Dodane.

Dzięki, jakby znalazło się jeszcze możliwość dodania Lok. Bydgoszcz Wsch. jako wykonującego naprawę było by miodzio Wink