I osłony na świetlówkach...
rustsaltz, Zgadza się. Obecnie takich osłonek nie ma i ja osobiście w żadnym kiblu takich nie widziałem, są ,,gołe" jarzeniówki po prostu. A co do Odry, chyba nic nie trzeba dodawać. Skład jak na ówczesne czasy wyśmienity.
Ciekawy materiał. Widać, że mieli pomysł na kolej. No i większość z tych maszyn pracuje do dziś
pitagoras23 napisał(a):W kiblach firanki :-O
Dzisiaj też można jeszcze spotkać takie rzeczy. Zasłony są jeszcze w niektórych jednostkach, które mają pierwszą klasę.
Tabliczka Odry świetna. Co z tymi wagonami Odry teraz?
EN57AL-3007
swoja drogą chyba jedno z najlepszych malowań
autor: Nazgul225
Wracając jeszcze do nowego taboru - zobaczcie na miejsca siedzące na przełomie pierwszej minuty - takich już chyba dzisiaj nie spotkamy ;-)
Przy okazji - na jakiej stacji jest nagrywana "Odra"?
Relacja z otwarcia elektryfikacji z Wrocławia przez Legnicę do Miłkowic w „Dzienniku Telewizyjnym” 28.12.1984:
(od 13:22)
Warto obejrzeć. jeśli było, to przepraszam.
ET40, trochę niebezpieczny zwłaszcza gdy na rozjazdach by nieco potrząsnęło i spadłby na torowisko
No, spaść by było trudno, ale spodnie to raczej do wyrzucenia
Dlaczego?
Z jednego z komentarzy pod filmem (na 2 stronie) wynika, że kier.poc. wyrzucił go gdzieś na trasie. Ciekawe tylko, czy kazał mu schodzić jeszcze przed mostem na Wiśle w Płocku, czy już po jego przejechaniu.
Pierwsza stacja na trasie jest za mostem w kierunku Kutna, więc mogło tak być, jak piszę.
Można powiedzieć - głupota ludzka połączona ze szczęściem, bo kier. poc. go zauważył w porę (a gdyby nie zauważył to mogłaby się ta "przygoda" różnie skończyć), ale przewoźnik też się nie popisał. A i tak dostało się biednemu PKP.
Mógł go zauważyć dyżurny albo inny pracownik i to on poinformował obsługę. Z pociągu to raczej trudno byłoby zauważyć
.
A co przewoźnik mógł zrobić? Zderzak zdemontować?