Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: [KŚ] Tabor Kolei Śląskich
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nikt nic nie kradnie. Marszałek dał d... i jednostki nie ma.
sphinx napisał(a):http://tnij.org/txq1

Tryb awaryjny, przekroczone normy hałasu, promieniowania, błędy konstrukcyjne, masa innych braków i niedoróbek. Pesa poległa na tym zamówieniu.

Fajnie...
Masz działający link, albo po prostu plik oryginalny, żeby to jeszcze gdzieś wrzucić? Jak już wyciekło, to wyciekło...
To chyba ten sam link tylko skrócony Smile
sphinx napisał(a):Znaczki woj. śląskiego (nigdy nie było oznaczeń KŚ) został zaklejone, a plotka głosi, że po kilku kursach (możliwe, że już teraz) miał jechać do Mińska na przemalowanie.
Dokładnie. Żeby było ciekawiej od miesiąca stał na Trypolisie w Płaszowie. Widocznie czekali aż afera z KŚ ucichnie.
[Obrazek: kbwvw1_th.jpg]
, nie mam, ale znowu się pojawił w komentarzach na RK.
No to ładnie, PR mają teraz najnowocześniejszy pociąg, ciekawe do kiedy Big Grin
FAREN, tak właściwie to pokaz 35WE był tylko przy okazji. Przed pokazem już miesiąc jeździł w relacjach KŚ. Nie liczyłbym za bardzo na specjalny pokaz, w ostatnim czasie KŚ odebrały 2×EN71AKŚ, EN57AKŚ, SA138 i nie słyszałem o ich specjalnych prezentacjach.
, wiesz może jak poszły odbiory Elfów?
sphinx, nie mam pojęcia. KŚ nigdy o takich sprawach nie informują. Było kilka dni, więc zaryzykowałbym stwierdzenie, że dobrze. Tym bardziej, że planują Wisłę, gdzie kilka składów zamrożą.
Chociaż martwi mnie przekroczone pole magnetyczne, może zabić kogoś z rozrusznikiem...
A tu nie jestem pewien, czy w tak krótkim czasie uda się to poprawić.
Jeżeli nie poprawią jakoś tego parametru, to tak właściwie jednostka nie powinna wyjeżdżać, aczkolwiek wydaje mi się, że w notatce popełnili błąd. Dopuszczalna wartość indukcji to 2mT, a nie 2uT. (2uT to nie wiem, jak by niby zmierzyli w takim miejscu jak EZT Smile )
Generalnie to dość sporo i dla pasażera, siedzącego 30-60 minut to nie ma większego znaczenia, ale dla maszynisty.... Cóż. Niektóre starsze maszyny były nazywane wręcz "bezpłodnymi". Nie bez powodu. Nie bez powodu również dużo trudniej na przykład złapać sygnał GPS w okolicy napędu Smile
przewoz, maszynistę pomijam. Z założenia powinien być zdrowy. Ale co z pasażerem, który ma rozrusznik serca? 8mT może go zabić (oczywiście była w notatce literówka, 8µT nie jest parametrem mogącym spowodować problemy).
8mT przy otwartych osłonach. Zakładam, że przy zamkniętych jest lepiej, ale nie podali ile. Również nie podali, o ile przekroczone są te wartości w przedziałach maszynistów i czy są przekroczone w przedziałach pasażerskich. Bo to ciągle notatka, a nie protokół Smile
Składy wagonowe do/z Kłobucka i Krzepic.



Jako pierwszy na tym materiale możemy zobaczyć E186 275-4 z trzema wagonami jako pociąg osobowy 44412 relacji Kłobuck - Tarnowskie Góry oraz ET22 - 209 z dwoma wagonami jako pociąg osobowy 44515 relacji Tarnowskie Góry - Krzepice. Oba składy nagrane na wjazdach na stację Herby Nowe.
Nagrano 5.01.2013r.
Są jakieś zakłócenia? Bo na onecie piszą że pociągi znowu nie wyjechały a nigdzie nic nie pisze a ja w to wątpię, a u was jak?
ten news nie wnosi nic nowego, to taka zapchajdziura jak Szaranowicz w TVP... A z treści nie można wywnioskować, że chaos powrócił Tongue