Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Brakuje w bazie SM42-2259. Była to lokomotywa należąca do CTL Logistics i w dniu 5 grudnia 2006 roku zderzyła się z tirem na szlaku Poznań-Wągrowiec w wyniku zignorowania przez kierowcę ciężarówki znaku "STOP". Prawdopodobnie została skreślona i zezłomowana po wypadku, ale niestety nie mam żadnych informacji na ten temat.

Tutaj jest trochę informacji o niej: http://rail.phototrans.eu/15,7653,18.html

Również SM42-2258 można byłoby dodać. Jej rocznik to będzie prawdopodobnie 1974, a pojazd jest własnością OLPP (Operator Logistyczny Paliw Płynnych) bynajmniej w 2013 jeszcze należała do spółki.
Odpowiedz

Apeluję do osób które mają wiedzę na temat firmy Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury o informacje, do którego zakładu PNI należy kod PNI01 a do którego PNI2. Przyda się też do Ilostanu. Z góry Dziękuję.
Mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/STZSpotterLHS
________________________________________
Pozdrawiam.
Odpowiedz

(08.04.2020, 23:01)Kamil Sikora napisał(a): 1200x800 i 1,5 MB. Skalowanie zostało już wyłączone po ostatnich problemach z jakością i kolorystyką zdjęć.

Cały czas zdjęcia są skalowane. Bez dokładnego sprawdzania widać ich słabą jakość w porównaniu z oryginałem.
[Obrazek: ZymNj1y.png]
Odpowiedz

Witam! Na wstępie nie chce tym komentarzem urazić innych autorów współtworzących IPT,ale mam pewną uwagę do zasugerowania. Z racji,że poziom dodawanych zdjęć na IPT znacząco ulega poprawie,administracja nie brała pod uwagę kasowania zdjęć gorszej jakości? Raz,że to potencjalne oszczędności na serwerze,a po drugie dobre zdjęcia korzystnie wpływają na odbiór całokształtu niniejszego opracowania.

Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedz

(10.04.2020, 07:52)chester napisał(a): A i jeszcze jedno. Numery fabryczne 001 i 002.
Wpisane są 22495 i 22496. Wg moich danych były to 24995 i 24996.  Nie wiem, które są poprawne, natomiast od nr 003 numery lecą od 25104. Różnica między tym, co ja mam to 110 sztuk, a między numerami Ilostanu - ponad 2000 egzemplarzy. A mówimy o okresie niespełna roku, więc trudno mi sobie wyobrazić typową fabrykę (a mozna ją porównać do naszych fabloków, cegielskich czy pafawagów), która w rok trzaska ponad dwa tysiące lokomotyw. Warto byłoby więc to zweryfikować, może była dziura w numeracji fabrycznej, może numer jest błędny.
Od razu czy ktoś może zweryfikować numery fabryczne bisowych 001 i 002? Według moich danych są to odpowiednio 25570 i 25571 (kontynuują numerację po SP32-150, więc to była jedna seria produkcyjna, która się rok przeleżała).
Faktycznie numery fabryczne były błędne i poprawne powinny być te, które podałeś. Poprawiłem ten błąd w bazie.
(11.04.2020, 19:50)sopelsky napisał(a): https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ST48-073
Malowanie lokomotywy do poprawy na niebieskie + zielony pas
Zmieniłem, dzięki za uwagę.
(16.04.2020, 19:15)niemiec napisał(a):
(08.04.2020, 23:01)Kamil Sikora napisał(a): 1200x800 i 1,5 MB. Skalowanie zostało już wyłączone po ostatnich problemach z jakością i kolorystyką zdjęć.

Cały czas zdjęcia są skalowane. Bez dokładnego sprawdzania widać ich słabą jakość w porównaniu z oryginałem.
[Obrazek: ZymNj1y.png]
To już niestety jest kwestia dopasowania rozmiaru zdjęcia do rozmiaru strony Ilostanu. Myślę, że po wgraniu nowego silnika strony nad którym Przemek intensywnie pracuje (a które to ma nastąpić w najbliższych tygodniach) problemu nie powinno być.
(16.04.2020, 19:38)APodleski napisał(a): Witam! Na wstępie nie chce tym komentarzem urazić innych autorów współtworzących IPT,ale mam pewną uwagę do zasugerowania. Z racji,że poziom dodawanych zdjęć na IPT znacząco ulega poprawie,administracja nie brała pod uwagę kasowania zdjęć gorszej jakości? Raz,że to potencjalne oszczędności na serwerze,a po drugie dobre zdjęcia korzystnie wpływają na odbiór całokształtu niniejszego opracowania.

Pozdrawiam serdecznie
Ależ oczywiście, że taki proces następuje i ma miejsce od bardzo dawna Smile Wink  Inna sprawa jest taka, że zdjęcia te i tak nie są usuwane definitywnie (jedynie główny administrator ma taką możliwość), przez co zwalnianie miejsca nie następuje. Jednakże staramy się pracować nad poziomem zdjęć prezentowanych w portalu, w związku z czym słabsze ustępują lepszym.

Pozdrawiam,

KS
Odpowiedz

Zauważyłem pewien błąd przy opisaniu ostatniej naprawy SM42-044. W Ilostanie mamy napisane, ze ostatnią naprawę przeprowadziła spółka Trainservice. Ostatnio kolega Łukasz Kubiak na grupie na FB o nazwie "Kolej Naszą Pasją" opublikował zdjęcie z datą naprawy identyczną jak u nas, ale z wypisaną firmą "ASPLUS" na ostoji. Zdjęcie dołączyłem jako załącznik.

Link do rzeczonego posta na FB: https://www.facebook.com/groups/FOTOKOLE...866901239/


Załączone pliki Miniatury
   
Mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/STZSpotterLHS
________________________________________
Pozdrawiam.
Odpowiedz

(16.04.2020, 19:38)APodleski napisał(a): Witam! Na wstępie nie chce tym komentarzem urazić innych autorów współtworzących IPT,ale mam pewną uwagę do zasugerowania. Z racji,że poziom dodawanych zdjęć na IPT znacząco ulega poprawie,administracja nie brała pod uwagę kasowania zdjęć gorszej jakości? Raz,że to potencjalne oszczędności na serwerze,a po drugie dobre zdjęcia korzystnie wpływają na odbiór całokształtu niniejszego opracowania.

Pozdrawiam serdecznie

Od czasu powiększenia rozmiaru zdjęć tak się robi. Ciężko wszystkie metryczki od razu przejrzeć. Z TEM2 przynajmniej kilkanaście zdjęć osobiście wywaliłem zastępując je lepszymi.
Odpowiedz

Cześć.
Zwracam się z prośbą o zmianę statusu dla lokomotyw ST43-R004, R005, R011 oraz R014 na "Wycofany z eksploatacji" - pojazdy stoją w oczekiwaniu na naprawę na terenie zakładów DB InfraSilesia w Sosnowcu Jęzorze.

Dodatkowo bardzo bym prosił od dodanie lokomotywy SM42 - 8520 (ex SM42 - 2152) do listy pojazdów typu 6D (obecnie stoi na wózkach 1xTa pomiędzy wspomnianymi lokomotywami ST43-R).

Z góry dziękuję Smile
Odpowiedz

Na głównej karty pojazdów 131 006 i 131 033 posiadają malowanie "kremowo-zielone" zamiast "żółto-zielone". Przy okazji jak wcześniej wspominałem można byłoby zmienić status pojazdu 131 033 i 034 na b.d z uwagi na to, że ten pojazd nie posiada homologacji w Polsce oraz poprawić wpis użytkownika MegaTVHD w karcie pojazdu 131 005 w historii napraw i malowań, który posiada przy wyprodukowaniu malowanie żółto-zielone, zamiast kremowo-zielone. Raczej ciężko będzie znaleźć informacje o rewizji pojazdu kiedy otrzymał malowanie żółto-zielone.
Odpowiedz

W opisie zdjęcia ST43-R004 wprowadziłem błędne dane i chciałbym zmodyfikować opis zdjęcia. Z góry dziękuję Smile

Starszy opis: "ST43-R 004 wraz z 005, 011 oraz 014 oczekują na wykonanie napraw rewizyjnych na terenie zakładu InfraSilesia (DB) mieszczącego się na stacji Sosnowiec Jęzor."
Nowszy opis: "ST43-R 004 wraz z 005, 011 oraz 014 oczekują na wykonanie napraw rewizyjnych na terenie lokomotywowni w obrębie stacji Jęzor Centralny JCA"

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=55370
Odpowiedz

W bazie brakuje jeszcze jeszcze kilku lokomotyw serii SM42. Zrobiłem spis brakujących w bazie pojazdów:

SM42-2025 Właściciel: Celsa Huta Ostrowiec

SM42-2026 Właściciel: Cementownia Chełm. Dodatkowo pojazd posiada numer zakładowy: "15"

SM42-2027 Właściciel: Cemet

SM42-2040 Właściciel: Koksownia Zdzieszowice. Pojazd posiada numer zakładowy: "1"

SM42-2050 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź Polska. Przydział: Zakład DC-3

SM42-2065 Właściciel: Cemex (dane z 2016 roku)

SM42-2066 Właściciel: KolTar Grupa Azoty (dane z 2014 roku).

SM42-2081 Właściciel: Nieznany (dawniej prawdopodobnie Orlen co widać po malowaniu oraz podanej informacji na Zduńskich Wieściach Kolejowych). Dnia 8 stycznia 2020 roku stała odstawiona na terenie lokomotywowni we Wrocławiu, ale 13 lutego znalazła się w Gliwicach i była transportowana do huty Łabędy. Niestety nie wiem w jakim celu ona tam została przewieziona.

SM42-2082 Właściciel: Kolprem od 2009 roku (wcześniej: Huta im. Włodzimierza Lenina w Krakowie od 1970 do 2004 roku, następnie używany w latach 2004-2007 przez ISPAT Polska Stal i Mittal Steel Poland a w latach 2007-2009 ArcellorMittal Polska)

SM42-2085 Właściciel: Veolia Energia Łódź lub Dalkia Łódź. Przydział: Zakład DC-3. Dodatkowe informacje: Pojazd posiadał w 2010 roku logo Shella na przodzie długiego nosa pod tabliczką producenta.

SM42-2094 Właściciel: Spedkoks (dawniej Kombinat Koksochemiczny Zabrze)

SM42-2099 Właściciel: Saint Gobain Glass Przydział: Huta szkła w Dąbrowie Górniczej

Informacje pochodzą z galerii Gigabyt i Rail Phototrans.
Odpowiedz

Bardzo proszę o wykasowanie dwóch tych samych komentarzy z wątku tutaj: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=55599 . Nie wiem czemu raz klikając, napisały się 3 komentarze (2 zbędne). Z góry Przepraszam za zamieszanie.
Mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/STZSpotterLHS
________________________________________
Pozdrawiam.
Odpowiedz

To zdjęcie powinno zostać przerzucone do karty EP09-045: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=55727
Są dwie lokomotywy EU07-424. Trzeba usunąć metryczkę tej ze zmianą oznaczeń na EP07-424.
Status trzeba zmienić EU07-424 z "Modernizacja" na czynny czyli "W eksploatacji"'.


Proszę nie pisać postów pod postem, tylko edytować poprzedni. Dominik
Odpowiedz

Maszyna nie ma daty na pudle - czyli nie jest jeszcze formalnie w eksploatacji. Nie popędzaj nas Kaz. Date sie wyedytuje jak dostaniemy datę z pudła lokomotywy - ona jest tu kluczowa.
Odpowiedz

Oczywiście jeżeli będziecie znać datę NG to ją po prostu wpiszecie. Nie miałem tego na myśli i ja nikogo nie poganiałem tylko zwracałem uwagi, gdyż w chwili gdy to pisałem w serii EU07 zrobił się bubel tak jak wyżej już napisałem.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.