27.03.2013, 21:55 
	
	
	
		W jakich godzinach w 1862 roku odjeżdżał pociąg ze Szczakowej relacji Kraków-Bydgoszcz  ;-D
	
	
	
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
	
| 
					Kolejozagadka
				 | 
| 
		
		
		27.03.2013, 21:55 
	
	 
		W jakich godzinach w 1862 roku odjeżdżał pociąg ze Szczakowej relacji Kraków-Bydgoszcz  ;-D
	 
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
 
		
		
		28.03.2013, 22:59 
	
	 
		podpowiedź: jeździły wtedy 2 pary na tej relacje  ;-D
	 
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
 
		
		
		30.03.2013, 20:28 
	
	 
		Z braku kolejnych podpowiedzi i odpowiedzi jakichkolwiek zmienię zagadkę. W którym roku otwarto całą linię Mysłakowice - Karpacz ? Proszę o podanie odpowiedzi z dokładnością do dnia. ;-D 
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
 
		
		
		30.03.2013, 21:55 
	
	 
		06.06.1895 Mysłakowice - Miłków 01.07.1895 Miłków - Karpacz a więc 01.07.1895 jako całą linię :-) 19.06.1934 - elektryfikacja 15 Kv 16 2/3 Hz 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		30.03.2013, 22:09 
	
	 
		Warto dodać że pojutrze minie 13 rocznica odjazdu ostatniego pociągu pasażerskiego z Karpacza. Żal serce ściska  :-(
	 
		
		
		30.03.2013, 22:24 
	
	 
		RysiekChaszcz, dokładnie zadajesz  ;-D  Adams, ta rocznica jest 2 kwietnia dopiero :lol: 
Kolejowe Jaworzno Lubisz To ?
 
		
		
		30.03.2013, 22:40 
	
	 
		kebeka, różne źródła podają różną datę zawieszenia ruchu. Są to daty między 1 a 3 kwietnia :-P
	 
		
		
		31.03.2013, 07:12 
	
	 
		Proszę podać numer pociągu w 1938 roku na OSTBAHNIE który pomiędzy Berlinem Sląskim a Piłą (Berlin Schles bf a Schneidemuhl) nie zatrzymywał się na żadnej stacji oraz czas przejazdu na tym odcinku. Odległość 249 km. 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		02.04.2013, 19:30 
	
	 
		Widzę że tyko łatwe zagadki tu przechodzą - a w tej wystarczyło troszkę pogrzebać z necie. Podpowiedź: z Berlina Schles. 9.04 a w Pile 11.50. Proszę podać Nr pociągu. :-) 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		05.04.2013, 00:16 
	
	 
		Poddaję się  :-(  To był D1 Od Berlina do Piły bez postoju a i w Pile to był postój ze względów technicznych - nabór wody. Wymiana loka DRG na PKP w Chojnicach a na DRG z powrotem w Tczewie. Trochę łatwiejsze: Ilo torowy był szlak pomiędzy Żarami (Sorau) a Sieniawą Żarską (Schnowalde) do 1945 roku 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		05.04.2013, 05:42 
	
	 
		Cztery
	 
		
		
		05.04.2013, 05:48 
	
	 
		No a teraz ostał się jeden  :-( Zadajesz pytanie. 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) 
		
		
		05.04.2013, 11:10 
	
	 
		To może z okazji nadchodzącej parady parowozów. Kocioł na parowozie mimo że jest konstrukcją prostą stwarza duże zagrożenie przy niewłaściwej eksploatacji dlatego przepisy określają w jakie urządzenia kocioł ma być wyposażony aby mógł być dopuszczony do użytku. Niektóre z tych elementów muszą być zdwojone. Więc polecenie brzmi Wymień elementy osprzętu kotła parowozowego które muszą występować w dwóch sztukach. 
		
		
		05.04.2013, 15:51 
	
	 
		"Przepisy wymagają by parowóz posiadał dwa urządzenia do podawania wody do kotła, by w przypadku, gdy jedno z nich ulegnie awarii, drugie było w stanie utrzymać kocioł przy pracy" A więc są to pompy tłokowe lub Inżektory :-) 
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej http://www.gmfk.pl Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 16.04 Nigdy więcej Windowsa :-) | 
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |