12.04.2017, 08:17
Miliardy wyrzucone w błoto? Jak zauważa w środowym wydaniu "Dziennik Gazeta Prawna", ponad 15 mld zł kosztowało dostosowanie linii kolejowych do wymagań szybkich pociągów. Jednak są to pieniądze cześciowo wyrzucone w błoto skoro tam, gdzie składy miały się rozpędzać, wciaż nie udało się zbudować bezkolizyjnych przejazdów.
Np. tylko na odcinku 50 km Centralnej Magistrali Kolejowej (CMK) pociągi mogą obecnie jeździć z szybkością 200 km/godz.
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/zdazyc-przed-pendolino/h2l76j
Np. tylko na odcinku 50 km Centralnej Magistrali Kolejowej (CMK) pociągi mogą obecnie jeździć z szybkością 200 km/godz.
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/zdazyc-przed-pendolino/h2l76j