22.03.2017, 22:39
Stron: 1 2
23.03.2017, 06:55
Czyli wychodzi na to, że zakup sprzętu do tego jest wywaleniem pieniedzy w błoto. Ale oczywiście, z tę decyzję zakupu nikt odpowiedzialności nie poniesie...
23.03.2017, 08:03
Przeczytałeś sam nagłówek, zgadłem?
23.03.2017, 09:46
Ja przeczytałem cały artykuł, chyba, że mówisz o koledze , faktycznie w dalszej części artykułu pisze, że za pięć lat na niektórych odcinkach będziemy jeździli nawet 230km/h, a z Idzikowic do Grodziska pojedziemy 200km/h! Więc kupowanie Pendolino to tak całkiem nie wyrzucanie pieniędzy na błoto, mimo, że samo Pendolino nie było nam aż tak potrzebne-Pesa mogłaby zbudować też pojazd, który będzie jeździł 200km/h, ale to już inna dyskusja.
23.03.2017, 11:52
Odnośnie Pesy to nie piałbym takich zachwytów. Jak sprawują się Gamonie i Żarty każdy słyszał.
23.03.2017, 13:33
(23.03.2017, 11:52)Afrika_Bambaata napisał(a): [ -> ]A w pierwszym poście coś mówiłem o czasie jazdy? Powiedziałem, że koniec dużych prędkości na okres pięciu lat, a o czasie jazdy nic nie wspominałem. Nie powiedziałem również, że czas jazdy jakoś się przedłuży.- Twój pierwszy post wskazuje, że nie przeczytałeś jednak całego artykułu. Policzyłem jak zmiana prędkości przełoży się na stratę czasową. Te 31 kilometrów to strata ok. 2 minut 30 sekund.
A co do Pesy to nie pieję z zachwytu, bo wiem, że ich pojazdy nie są z najwyższej półki, ale sam na pewno pamiętasz, że kupowano Pendolino z powodów czysto politycznych.
23.03.2017, 14:32
Dla mnie nieco dziwne wydaje się, że pierw kupiono pindole, a dopiero później - dostosowuje się infrastrukturę.
To tak jakbym ja najpierw kupił samochód, a dopiero potem zrobił prawo jazdy (swoją drogą tak mój znajomy zrobił).
To tak jakbym ja najpierw kupił samochód, a dopiero potem zrobił prawo jazdy (swoją drogą tak mój znajomy zrobił).
23.03.2017, 15:58
Zgadzam się z tobą, ale weź zrozum polityków
23.03.2017, 17:57
Akurat ich zrozumienie jest proste. Chcieli kiełbasy wyborczej w me(n)diach i mieli. A że kupienie samochodu przed wybudowaniem drogi jest bez sensu to już dawno pisałem...
Son.
25.03.2017, 17:13
(23.03.2017, 17:57)masovian napisał(a): [ -> ]Akurat ich zrozumienie jest proste. Chcieli kiełbasy wyborczej w me(n)diach i mieli. A że kupienie samochodu przed wybudowaniem drogi jest bez sensu to już dawno pisałem...
W ogóle po co wydawać ciężkie pieniądze na autostrady, skoro można by zbudować za te pieniądze czterokrotnie więcej dróg vmax 90km/h?
25.03.2017, 18:22
(23.03.2017, 13:33)wołodyjowskiIC napisał(a): [ -> ][quote pid='128933' dateline='1490266365']
A co do Pesy to nie pieję z zachwytu, bo wiem, że ich pojazdy nie są z najwyższej półki, ale sam na pewno pamiętasz, że kupowano Pendolino z powodów czysto politycznych.
[/quote]
I zapewne przetarg był ustawiony ? A "walizki" od ALSTHOMA wędrowały pod stołem ?! I to ALSTHOM zaproponował aby PESA nie startowała w przetargu.
To , że praktycznie nie ma prędkości 200 km/h na CMK i lk 9 wynika wyłącznie z nieudolności zarządcy infrastruktury
26.03.2017, 00:21
(23.03.2017, 13:33)wołodyjowskiIC napisał(a): [ -> ](23.03.2017, 11:52)Afrika_Bambaata napisał(a): [ -> ]A w pierwszym poście coś mówiłem o czasie jazdy? Powiedziałem, że koniec dużych prędkości na okres pięciu lat, a o czasie jazdy nic nie wspominałem. Nie powiedziałem również, że czas jazdy jakoś się przedłuży.- Twój pierwszy post wskazuje, że nie przeczytałeś jednak całego artykułu. Policzyłem jak zmiana prędkości przełoży się na stratę czasową. Te 31 kilometrów to strata ok. 2 minut 30 sekund.
A co do Pesy to nie pieję z zachwytu, bo wiem, że ich pojazdy nie są z najwyższej półki, ale sam na pewno pamiętasz, że kupowano Pendolino z powodów czysto politycznych.
Obliczenie o ile zmieni się czas przejazdu przy zmniejszonej prędkości nie dotyczyło tego, że nie przeczytałeś artykułu. Mój błąd, powinienem to dać od nowego wiersza. Natomiast nie zmieniam zdania i dalej twierdzę, że nie przeczytałeś całego artykułu przed napisaniem posta, bo z tego co napisałeś najpierw wynika, że przez najbliższe 5 lat nie będzie gdzie się rozpędzić do 200km/h.
26.03.2017, 06:25
(25.03.2017, 18:22)greenman napisał(a): [ -> ]I zapewne przetarg był ustawiony ? A "walizki" od ALSTHOMA wędrowały pod stołem ?!
Przetarg ustawiony nie był, tylko bez sensu było taki w ogóle przetarg urządzać...
Cytat: To , że praktycznie nie ma prędkości 200 km/h na CMK i lk 9 wynika wyłącznie z nieudolności zarządcy infrastruktury
Co nie zmienia faktu, że kupowanie pojazdu, dla którego nie ma infrastruktury, to głupota i niegospodarność. Są wydawane ciezkie miliony, aby pojechać sobie 200 km/h ze 30 km... I to po szumnym remoncie... To tak jak by kupić Ferrari, aby przejechać się z Lublina do Garwolina...
Poza pokazaniem się w me(n)diach polityków, żadnej logiki w tym nie ma...
26.03.2017, 13:20
(26.03.2017, 06:25)masovian napisał(a): [ -> ](25.03.2017, 18:22)greenman napisał(a): [ -> ]I zapewne przetarg był ustawiony ? A "walizki" od ALSTHOMA wędrowały pod stołem ?!
Przetarg ustawiony nie był, tylko bez sensu było taki w ogóle przetarg urządzać...
Chyba jednak nie wiesz o czym piszesz ! Zerknij do UZP.
27.03.2017, 05:52
Mistrzu, jeżeli już używasz, takich "argumentów", to najpierw sprawdż jaka jest pisownia słowa Alstom...
A ponadto podtrzymuję opinię, że kupowanie sprzętu przy braku odpowiedniej ifrastruktury jest bezsensem i niegospodarnością!
A ponadto podtrzymuję opinię, że kupowanie sprzętu przy braku odpowiedniej ifrastruktury jest bezsensem i niegospodarnością!
Stron: 1 2