• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP PLK planuje uruchomienie systemu łączności kolejowej GSM-R
#16
DamianT napisał(a):
rustsaltz napisał(a):Kamera na bezpieczenstwo nie wplywa, ale d... niejednemu ratuje.
Podaj proszę jakieś przykłady
Ekstremalnie: dyżurny ruchu wygasza semafor po minięciu tarczy, następuje przejechanie obok semafora wskazującego "stój". Maszynista pokazuje nagranie, dyżurny winien, nagrania nie ma-winien maszynista.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#17
Maszynista z Bab dałby pewnie wiele za takie nagranie dźwięku i widoku z kamery. Ale jak wiadomo każdy kij ma dwa końce. I chyba jednak wolę mieć tą kamerę w kabinie niż jej nie mieć.
  Odpowiedz
#18
Kamaery to dobry pomysł, ale twierdzenie że poprawią bezpieczeństwo to już czysta fantazja.
  Odpowiedz
#19
Skoro w samochodach ich coraz więcej, to znaczy, że nie jest to zły pomysł. Pewnie na torach też są przydatne.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
  Odpowiedz
#20
przem710 napisał(a):Kamaery to dobry pomysł, ale twierdzenie że poprawią bezpieczeństwo to już czysta fantazja.
Pośrednio, bo maszynista boi się zrobić coś niezgodnie z przepisami.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#21
A po co miałby tak robić?
  Odpowiedz
#22
rustsaltz, zabrzmiało to jakby przepisy przeszkadzały w pracy.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
  Odpowiedz
#23
Niektórzy sobie lubią upraszczać i potem bywają cuda na sieci.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#24
DamianT napisał(a):rustsaltz, zabrzmiało to jakby przepisy przeszkadzały w pracy.
Wielokrotnie pośrednio "przeszkadzają", tak jak mówił rustsaltz. Będąc niekontrolowanym w czasie rzeczywistym pojawia się skłonność do nadużyć i uproszczeń, często niewinnych i niegroźnych, czasami jednak mogących spowodować realne zagrożenie. Instalacja kamer nie była pewnie niebotycznie droga a każde działanie mające na celu kontrolę tych, którzy odpowiadają za nasze bezpieczeństwo jest wskazane.

Sami nasłuchujecie częstotliwości kolejowych i wiecie doskonale, że często po prostu nic nie słychać. Mając praktyki w PKP Energetyka i będąc na nastawniach na południu Wrocławia (lub nawet 20 km od Wrocławia) słyszałem stacje z północy a z dogadaniem się ze zbliżającym się pociągiem był kłopot - słychać było średnio wyraźnie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
  Odpowiedz
#25
A to nie jest podobnie jak z sieciami komórkowymi? Stojąc pod wieżą możemy mieć mierny zasięg.
  Odpowiedz
#26
rustsaltz napisał(a):Kamera na bezpieczenstwo nie wplywa, ale d... niejednemu ratuje.

Ratować ratuje, ale pisanie nieprawdziwych informacji, że poprawia bezpieczeństwo- tzn. ma bezpośredni wpływ na poziom bezpieczeństwa to niestety nieprawda.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#27
Mariusz W. napisał(a):A to nie jest podobnie jak z sieciami komórkowymi? Stojąc pod wieżą możemy mieć mierny zasięg.
Gdzieś czytałem, że te częstotliwości mają tendencje do nakładania się gdzieś wysoko nad naszymi głowami, przez to się dziwne rzeczy dzieją. Ostatnio w Mysłowicach zgłosiła mi się Trzebinia.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#28
Podobno Radio Maryja na częstotliwościach lotniczych również jest słyszalna.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
  Odpowiedz
#29
Nokia buduje infrastrukturę GSM-Railway na trasie Warszawa-Łódź

Nokia Networks dostarczy infrastrukturę GSM-Railway (GSM-R) dla 110-kilometrowej linii łączącej Warszawę i Łódź. Cyfrowa infrastruktura komórkowa podwyższy poziom bezpieczeństwa podróży oraz pomoże zredukować czas przejazdu pomiędzy między dwoma miastami.

Cały artykuł: WP Tech
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości