04.01.2021, 12:21
Zasadniczo to pojazd ten nie pracuje już w Polsce i ma status "Eksploatacja za granicą", a więc można mu w ogóle wyłączyć EVN i pozostawić to w takim stanie jak jest.
Jeśli chodzi o Tabor to Tabor Dębica jest podmiotem właścicielskim zakładu w Dębicy (chyba nie jedynym), zaś Tabor Rail to po prostu przewoźnik. Są to więc podmioty z tej samej grupy mniej więcej tak jak PKP Cargo S.A. i PKP CargoConnect. Przyjąłem zasadę odnośnie ich taboru, że pojazdy oczekujące na naprawy przypisane są do Tabor Dębica, zaś pojazdy czynne do Tabor Rail.
Jeśli chodzi o Tabor to Tabor Dębica jest podmiotem właścicielskim zakładu w Dębicy (chyba nie jedynym), zaś Tabor Rail to po prostu przewoźnik. Są to więc podmioty z tej samej grupy mniej więcej tak jak PKP Cargo S.A. i PKP CargoConnect. Przyjąłem zasadę odnośnie ich taboru, że pojazdy oczekujące na naprawy przypisane są do Tabor Dębica, zaś pojazdy czynne do Tabor Rail.