05.12.2020, 23:55
@Kolejman75: Wtedy to miałem na myśli ST44-2027 zamiast 2024. Moja pomyłka, chyba że ktoś coś zmienił ?
W samym temacie to niestety los tych czterech ST44 jest identyczny do lokomotyw 311D. Też nie ma informacji jakie konkretnie ST44 posłużyły do budowy pojazdów serii 311D, które jeżdżą dla Colas Rail, CTL Logistic, czy PKP Cargo. Myślę, że warto byłoby sprawdzić która ST44 była przebudowana na 311D, aczkolwiek mogą być tu problemy z identyfikacją która maszyna posłużyła do budowy 311D.
Skoro poruszam temat 311D to warto wspomnę też, że obecnie wszystkie Turbogagary z oznaczeniem 311D są własnością Akiem od kwietnia bieżącego roku, kiedy francuski pool taborowy wykupił brytyjskiego Macquarie European Rail. W ten sposób łącznie Akiem przejął ponad 137 lokomotyw z całej Europy.
Macquarie European Rail był również właścicielem czterech TRAXXów E186 od numeru 136 do 139 w latach 2013-2020.
Tak jeszcze zapytam, ponieważ temat ucichł a niektórzy forumowicze go poruszali za co byłem za, a mianowicie; co z serią SA95 ? Wiem, że mogą być problemy z dodaniem ze względu na błąd skryptu, ale nie wiem czy ktoś naprawił już go. Jeden z użytkowników przy próbie dodania serii coś pisał, że wysypał się Ilostan czy coś.
Edit: Z tego co ostatnio się dowiedziałem to nastąpił odbiór 48WEb-019 oraz drugiego 48WEb z nieznanym numerem. Trzeba dodać informacje na ten temat, ja dodałem już wpis o KW gdzieś wczoraj przedwczoraj.
W samym temacie to niestety los tych czterech ST44 jest identyczny do lokomotyw 311D. Też nie ma informacji jakie konkretnie ST44 posłużyły do budowy pojazdów serii 311D, które jeżdżą dla Colas Rail, CTL Logistic, czy PKP Cargo. Myślę, że warto byłoby sprawdzić która ST44 była przebudowana na 311D, aczkolwiek mogą być tu problemy z identyfikacją która maszyna posłużyła do budowy 311D.
Skoro poruszam temat 311D to warto wspomnę też, że obecnie wszystkie Turbogagary z oznaczeniem 311D są własnością Akiem od kwietnia bieżącego roku, kiedy francuski pool taborowy wykupił brytyjskiego Macquarie European Rail. W ten sposób łącznie Akiem przejął ponad 137 lokomotyw z całej Europy.
Macquarie European Rail był również właścicielem czterech TRAXXów E186 od numeru 136 do 139 w latach 2013-2020.
Tak jeszcze zapytam, ponieważ temat ucichł a niektórzy forumowicze go poruszali za co byłem za, a mianowicie; co z serią SA95 ? Wiem, że mogą być problemy z dodaniem ze względu na błąd skryptu, ale nie wiem czy ktoś naprawił już go. Jeden z użytkowników przy próbie dodania serii coś pisał, że wysypał się Ilostan czy coś.
Edit: Z tego co ostatnio się dowiedziałem to nastąpił odbiór 48WEb-019 oraz drugiego 48WEb z nieznanym numerem. Trzeba dodać informacje na ten temat, ja dodałem już wpis o KW gdzieś wczoraj przedwczoraj.