19.11.2020, 20:07
A co innego ma się stać jak nie złomowanie? Cudowny powrót na szlaki jako konie pociągowe do składów z węglem po ponad 10 latach postoju w krzakach po naprawach P5? To niepoważne w ogóle rozważać takie opcje a co dopiero wierzyć w rzeczy nie do spełnienia.
Kreski oznaczają brak informacji o właścicielach pojazdów. Podobne są przy SM42-1068, odnośnie której nie posiadamy informacji w kwestii właściciela. Odpowiadając zatem na Twoje pytanie - tak, jest kto inny jednak nie mamy na ten moment pojęcia kto. W metrykę SU42-510 wpisałem informację na temat Metransu łącząc jej zakup z lokomotywami SU42-514, SM42-482 i 003, co w zasadzie nie miało sensu bo maszyna z uzyskanych informacji przechodzi naprawę gdzie indziej lub w ogóle jej nie przechodzi, służąc za magazyn części zamiennych. Po 3E/1-086 nie ma nigdzie śladu, więc skoro jej właścicielem był Złomstal Imbramowice to sprawa po takim czasie jest oczywista.
Metrykę 182 074 ogarnąłem, dziękuję za przypomnienie.
SN84-003 przywróciłem do eksploatacji.
Kreski oznaczają brak informacji o właścicielach pojazdów. Podobne są przy SM42-1068, odnośnie której nie posiadamy informacji w kwestii właściciela. Odpowiadając zatem na Twoje pytanie - tak, jest kto inny jednak nie mamy na ten moment pojęcia kto. W metrykę SU42-510 wpisałem informację na temat Metransu łącząc jej zakup z lokomotywami SU42-514, SM42-482 i 003, co w zasadzie nie miało sensu bo maszyna z uzyskanych informacji przechodzi naprawę gdzie indziej lub w ogóle jej nie przechodzi, służąc za magazyn części zamiennych. Po 3E/1-086 nie ma nigdzie śladu, więc skoro jej właścicielem był Złomstal Imbramowice to sprawa po takim czasie jest oczywista.
Metrykę 182 074 ogarnąłem, dziękuję za przypomnienie.
SN84-003 przywróciłem do eksploatacji.