21.10.2020, 17:42
Od momentu podziału Railcolor na część "zdjęciową" railcolor.net oraz dziennikarską Railcolornews (w której nomen omen jestem polskim redaktorem), ta pierwsza część podupadła i to mocno. Coś się tam pojawia, jakieś informacje są dodawane, jednakże gwarancji ich poprawności nie ma żadnej.
Dla nowego taboru i tego co się dzieje z lokomotywami sam osobiście staram się korzystać z newsów zamieszczanych w Railcolornews. Jest ich mniej, ale są za to sprawdzone i rzetelne.
A niestety choć w ostatnich miesiąch do członków bazy dołączyło wielu wybitnych specjalistów od taboru, posiadający ogromną wiedzę i dane to nadal Ilostan traktowany jest jako portal "gadała jedna baba drugiej babie....." i nie ważne ile wysiłku będziemy w to wkładać to na polskim rynku Ilostan długo tak będzie odbierany. Stąd też DODAJMY MNIEJ, A RZETELNIEJ. Ja sam też kiedyś dodawałem wszystko jak leci, a później się okazało, że to wszystko było częściowo błędne.
Dla nowego taboru i tego co się dzieje z lokomotywami sam osobiście staram się korzystać z newsów zamieszczanych w Railcolornews. Jest ich mniej, ale są za to sprawdzone i rzetelne.
A niestety choć w ostatnich miesiąch do członków bazy dołączyło wielu wybitnych specjalistów od taboru, posiadający ogromną wiedzę i dane to nadal Ilostan traktowany jest jako portal "gadała jedna baba drugiej babie....." i nie ważne ile wysiłku będziemy w to wkładać to na polskim rynku Ilostan długo tak będzie odbierany. Stąd też DODAJMY MNIEJ, A RZETELNIEJ. Ja sam też kiedyś dodawałem wszystko jak leci, a później się okazało, że to wszystko było częściowo błędne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989