21.10.2020, 08:49
Pozwolisz, że także odniose się do tego co napisałeś @pitagoras23
Masz całkowitą rację - obecnie mało jest wiarygodnych publicznych źródeł informacji o pojazdach, ich stanie, przydziale itd.
Railcolor stał się taką wydmuszką, która jest dzisiaj wręcz kolejowym pudelkiem, podobnie jak Rynek Kolejowy patrząc z punktu widzenia poprawności informacji.
Co do nowych pojazdów, to sam pisałem o kolejnych Impulsach itp. natomiast posiadam praktycznie w rękach dokumentacje dla tych pojazdów ze względu na swoją pracę. I sam nie mogę potwierdzić tego kiedy dany pojazd zostanie wypuszczony bo często to co jest w dokumentach potrafi się zmienić z dnia na dzień.
Dopiero kiedy pojazd pojawi się fizycznie na torach, z numerem to warto dodać wpis, mając wszystkie jego dane. To tak jak jest w przypadku wspomnianego przeze mnie prototypu dwutrakcyjnego Impusla 36WEh-001.
Formalnie pojazd na dzień dzisiejszy nie istnieje i został przebudowany na ,wariant spalinowy 36WEhd.
I tak naprawdę 36WEh-001 powinien zniknąć z ilostanu choć sam producent nie wie jak do tego podejść... A co dopiero my tutaj.
Myślę, że nie ma sensu robić wydmuszek i pustych wpisów, ponieważ ludzie patrząc na to myślą, że nic się nie dzieje, a gdy pojazdy się pojawią to ta informacja nie dotrze do ludzi. A, że nasz rynek taborowy jest bardzo dynamiczny to potwierdzone informacje są kluczowe.
Masz całkowitą rację - obecnie mało jest wiarygodnych publicznych źródeł informacji o pojazdach, ich stanie, przydziale itd.
Railcolor stał się taką wydmuszką, która jest dzisiaj wręcz kolejowym pudelkiem, podobnie jak Rynek Kolejowy patrząc z punktu widzenia poprawności informacji.
Co do nowych pojazdów, to sam pisałem o kolejnych Impulsach itp. natomiast posiadam praktycznie w rękach dokumentacje dla tych pojazdów ze względu na swoją pracę. I sam nie mogę potwierdzić tego kiedy dany pojazd zostanie wypuszczony bo często to co jest w dokumentach potrafi się zmienić z dnia na dzień.
Dopiero kiedy pojazd pojawi się fizycznie na torach, z numerem to warto dodać wpis, mając wszystkie jego dane. To tak jak jest w przypadku wspomnianego przeze mnie prototypu dwutrakcyjnego Impusla 36WEh-001.
Formalnie pojazd na dzień dzisiejszy nie istnieje i został przebudowany na ,wariant spalinowy 36WEhd.
I tak naprawdę 36WEh-001 powinien zniknąć z ilostanu choć sam producent nie wie jak do tego podejść... A co dopiero my tutaj.
Myślę, że nie ma sensu robić wydmuszek i pustych wpisów, ponieważ ludzie patrząc na to myślą, że nic się nie dzieje, a gdy pojazdy się pojawią to ta informacja nie dotrze do ludzi. A, że nasz rynek taborowy jest bardzo dynamiczny to potwierdzone informacje są kluczowe.