17.10.2020, 19:01
Akurat ci przewoźnicy o których pisałem użytkowali kiedyś E189/193 Vectron w swojej flocie. Niedawno uzupełniałem braki w obu seriach.
"(...) Jeśli pojazdy mają przydziały do spółek z innych krajów jest to wówczas eksploatacja za granicą. (...)" - Jeżeli tak jest to można zmienić status Vectronowi 193 271. Lokomotywa ta od kwietnia 2017 roku pracuje dla chorwackiego przewoźnika PPD Transport i obsługuje głównie pociągi towarowe na terenie Chorwacji, co generalnie wyklucza go z obsługiwania pociągów na terenie Polski.
Zresztą znalazłoby się paru przewoźników w bazie Ilostanu, którzy wcale nie obsługują pociągów w Polsce i też można byłoby zmienić status ich maszyn na pojazd za granicą.
Zastanawiam się, czy E189-152 nie powinna otrzymać statusu pojazd za granicą, w końcu raczej chyba nie jeździ w Polsce.
"(...) Jeśli pojazdy mają przydziały do spółek z innych krajów jest to wówczas eksploatacja za granicą. (...)" - Jeżeli tak jest to można zmienić status Vectronowi 193 271. Lokomotywa ta od kwietnia 2017 roku pracuje dla chorwackiego przewoźnika PPD Transport i obsługuje głównie pociągi towarowe na terenie Chorwacji, co generalnie wyklucza go z obsługiwania pociągów na terenie Polski.
Zresztą znalazłoby się paru przewoźników w bazie Ilostanu, którzy wcale nie obsługują pociągów w Polsce i też można byłoby zmienić status ich maszyn na pojazd za granicą.
Zastanawiam się, czy E189-152 nie powinna otrzymać statusu pojazd za granicą, w końcu raczej chyba nie jeździ w Polsce.