Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Uważam, że trzeba w końcu zająć się serią 131, gdyż na chwilę obecną wiele informacji w ilostanie na temat tej serii jest nieaktualna, albo niechlujnie wstawiona w serii, lub też nieprawdziwa. Mam na myśli karty pojazdu 131 043/044 (https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=131%20043
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=131%20044), gdzie jest podana informacja o dzierżawie w Kolpremie. Otrzymałem informację, że żadna 131 nigdy nie była eksploatowana w PUK Kolpremie, natomiast przewoźnik, który ją od drugiej połowy 2019 roku obsługiwał było Cargo Motion oraz EP Cargo (Ten drugi przewoźnik zapewne zajmował się obsługą lokomotywy na terenie Polski). Lokomotywa ta była dzierżawiona z powodu prowadzonej naprawy 182 002. Obecnie 043/044 podobnie jak 049/050 jeździ głównie za granicą. Ostatnio też doszło do zmiany warty w ZSSK Cargo i przekazania dwóch 131 o numerach 009/010 i 063/064 do Bulk Transshipment Slovakia a.s., gdzie obecnie są obsługiwane przez Lokorail na terenie Czeskiej Republiki. Sytuacja podobnie wygląda z 131 019/020 i 131 033/034 (choć co do drugiej nie mam pewności, ale spróbuję się więcej dowiedzieć).

Brakuje też w bazie lokomotywy 131 059-8 / 131 060-6 obsługiwana na terenie Polski przez Inter Cargo oraz 131 041-6 / 131 042-4 która była obsługiwana przez Olavion. Spróbuję się wkrótce dowiedzieć coś na temat tych lokomotyw.

Wypadałoby też zmienić statusy pojazdom na pojazd za granicą nie pracującym już w Polsce. Nie wiem ile na chwilę obecną jeździ 131 w Polsce, ale najpierw trzeba zająć się innymi maszynami tej serii, bo to co widzę jest po prostu zaniedbane. Zastanawiam się, czy nie warto człony tych lokomotyw dać w jedną kartę pojazdu zamiast oddzielnie ? Podobna sprawa ma się do Vectron'ów serii 193. Co prawda podobnie jak 131 uzupełniłem, ale widzę wpisów. Natomiast to co trzeba poprawić to statusy następujących 193-jek:

193 220, 193 221, 193 223 (w karcie przewoźnik Wiener Lokalbahnen Cargo GmbH powtórzył się wpisem z tą samą datą), 193 271 (obecnie lokomotywa pracuje u chorwackiego przewoźnika, dodałem informacje o tym do karty, ale chyba nie zostały zaakceptowane ze względu na brak PPD Transport d.o.o w bazie - nie wiem), 193 728, 193 784, 193 792, 193 793, 193 897 i 193 930 (pomijając RegioJet'a).

Kolejna informacja to taka, że SU46-039 i 051 zostały zakupione przez Koksik Sp. z o.o. - firmę z Gdańska zajmującą się handlem hurtowym i detalicznym węgla krajowego i importowanego. Nie dodawałem żadnych przydziałów do nich, bo nie chciałem już dodawać kolejnych metryczek z informacją bez przewoźnika. Obie SU46 są najprawdopodobniej jedynymi lokomotywami tej firmy.

Kolejna sprawa to S200-288 (https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-288) i S200-2103 (https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=S200-2103), gdyż trzeba z ich kart wywalić wpisy rogonona, gdyż one nic nie wnoszą, a lokomotywy zostały sprzedane przed 2016 rokiem. Obecnie S-288 wraz z S-2103 i S-285 przebywają na Ukrainie w Kolei Odeskiej. Pierwsze dwie lokomotywy mają przydział LLC "Seaside Terminal", Mikołajów, natomiast S-285 jest przydzielona od kwietnia 2015 roku do SME Nika-Tera LLC. Nie wiem dlaczego oznaczenia jednej lokomotywy w kartach S200-288 i S200-2103 są zepsute. Być może przez ukraińskie litery, mam nadzieję że błąd ten zostanie wkrótce naprawiony. A i też mała uwaga, ci co mogą zmienić status pojazdu podczas edycji przydziałów powinni też zmienić statusy kilku S200 na pojazd za granicą jak np: S200-257 i S200-264, S200-2108, S200-2139, czy wyżej wymienieni "Ukraińcy".
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez Kacpix - 04.10.2017, 12:01
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez bodek610 - 20.07.2019, 18:35
RE: Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian - przez KazET21224142 - 08.09.2020, 19:02

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
25 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.