22.10.2020, 14:48
Czy S-408 i S-409 nie powinne posiadać statusu "zmiana oznaczeń" na SM42-2082 i SM42-2083 ? Warto byłoby też zweryfikować dokładną datę produkcji tych maszyn. Choć możliwe, że mogły zostać wyprodukowane w 1972 roku, zamiast w 1971 tak jak podaje to Phototrans. Problemem może być też to, że nie wiadomo kiedy zmieniono oznaczenia tych maszyn.
I tutaj być może producent dostarczył obie stonki z oznaczeniem SM42-2082 i 2083, ale w hucie Lenina w Krakowie zmieniono im na S-408 i S-409 w tym samym roku. Dopiero w latach 90-tych obie pojazdy odzyskały z powrotem pierwotne oznaczenia. Jest to tylko moja hipoteza, ale być może bardzo prawdopodobna, zwłaszcza, że w 2004 roku SM42-2082 nosiła już swoje pierwotne oznaczenie.
W temacie 6Dh-1 patrząc na informacje o lokomotywach, które zostały oficjalnie przebudowane z numerów maszyn obecnie pełniących służbę wydaję mi się, że musiało dojść do podmiany numerów, albo pudeł podczas przebudowy z SM42 na 6Dh-1. Być może jakieś wycofane przez PKP Cargo lub Kolprem albo z innych zakładów przemysłowych Stonki posłużyły do budowy 6Dh-1.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=BR232-505 - Z karty BR232-505 można wywalić poprzedni wpis Kolejarza123, ponieważ data dzierżawy przez Bartex została już ustalona.
PS: Czy ma ktoś informacje na temat pochodzenia SM42-700/17 z Newagu ? Bo można byłoby ją dodać do bazy.
I tutaj być może producent dostarczył obie stonki z oznaczeniem SM42-2082 i 2083, ale w hucie Lenina w Krakowie zmieniono im na S-408 i S-409 w tym samym roku. Dopiero w latach 90-tych obie pojazdy odzyskały z powrotem pierwotne oznaczenia. Jest to tylko moja hipoteza, ale być może bardzo prawdopodobna, zwłaszcza, że w 2004 roku SM42-2082 nosiła już swoje pierwotne oznaczenie.
W temacie 6Dh-1 patrząc na informacje o lokomotywach, które zostały oficjalnie przebudowane z numerów maszyn obecnie pełniących służbę wydaję mi się, że musiało dojść do podmiany numerów, albo pudeł podczas przebudowy z SM42 na 6Dh-1. Być może jakieś wycofane przez PKP Cargo lub Kolprem albo z innych zakładów przemysłowych Stonki posłużyły do budowy 6Dh-1.
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=BR232-505 - Z karty BR232-505 można wywalić poprzedni wpis Kolejarza123, ponieważ data dzierżawy przez Bartex została już ustalona.
PS: Czy ma ktoś informacje na temat pochodzenia SM42-700/17 z Newagu ? Bo można byłoby ją dodać do bazy.