Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót ET42
#91
ET42-044

http://rail.phototrans.eu/14,66525,0.html

ET42-049

http://rail.phototrans.eu/14,66522,0.html
Odpowiedz

#92
Opłaca się Cargo przywracać do ruchu tak energochłonne maszyny?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#93
Pożerają mniej energii niż ET41 ;-) Poza tym prosta budowa, sprawia że te maszyny są niezawodne.
Odpowiedz

#94
A gdzie je można w ogóle spotkać, bo przyznam szczerze, że jeszcze na żywo ani razu takiego loka nie widziałem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#95
Obecnie kurują po śląskich liniach.
Odpowiedz

#96
pitagoras23, po 61 kilka razy w tygodniu można spotkać. Poza tym to tak jak już pisano dużo ich na Śląsku. W tarnowskich Górach czy Dąbrowie Górniczej można spokojnie na nie natrafić

A tak w ogóle, to ile ich już uruchomiono? I ile tych maszyn w ogóle jest w Polsce?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#97
O ile dobrze policzyłem to w ruchu są te egzemplarze.

001, 016, 019, 023, 025, 026, 027, 029, 030, 032, 034, 037, 038, 039, 041, 044, 046, 047, 048, 049, 050

Tutaj chyba najbardziej aktualne informacje ma railman
Odpowiedz

#98
Na pewno jeździ jeszcze 031. Ostatnio go nagrałem.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#99
DamianT napisał(a):I ile tych maszyn w ogóle jest w Polsce?
Zamówionych zostało 50 lokomotyw, z tego 4 uległy wypadkowi. O ile przez ostatni rok nie skreślono z inwentarza żadnego pojazdu tej serii to powinno ich nadal być 46.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

A wiesz może które uległy wypadkowi? Były one może łączone z innymi (dwie części sprawne)?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

003, 033, 043, 045, wszystkie skasowane w wyniku wypadków.
Odpowiedz

pitagoras23 napisał(a):Opłaca się Cargo przywracać do ruchu tak energochłonne maszyny?

Są bardzo silne i niezawodne. Te plusy przewyższają ich wady.
Odpowiedz

W ruchu są: 001, 016, 018, 019, 020, 021, 023, 025, 026, 027, 028, 029, 030, 031, 032, 034, 037, 038, 039, 041, 046, 047, 050
Dodatkowo po rewizji są: 05, 44, 48, 49
Odpowiedz

Nie rozumiem tego stwierdzenia że te elektrowozy są energochłonne. Dlaczego? Mają uzwojenia ze stalowego drutu czy co?
Moim zdaniem to taki mit tak samo jak z Gagarami. Jak się ciągnie odpowiednie brutto to i odpowiednią ilość energii trzeba pociągnąć.
Odpowiedz

Energochłonność polega na zużywaniu dużej ilości energii przy starcie, pobieranie ogromnej ilości mocy oraz późniejsze złe wykorzystanie przy hamowaniu i konieczność ciągłego hamowania i ciągłego ruszania. To wszystko generuje ogromne straty. Oczywiście rozruch oporowy jest tym gorszym od stosowanego obecnie w lokomotywach typu Taurus czy inne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 10 230 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz
  ET42 Gżągal 2 5 024 26.12.2011, 21:39
Ostatni post: MichałŁ

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.