Liczba postów: 28
    Liczba wątków: 10
	
Dołączył: 04.12.2019
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		Czy ma ktoś jakieś informacje lub wiedzę opartą na instrukcjach odnoście definicji i innych o szlaku przyleglym? W kontekście znajomości szlaku
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Ir-1 nic na ten temat nie mówi, mam wrażenie, że panuje tutaj zasada "każden ch*j na swój krój". Szlak przyległy każdy interpretuje tak, żeby mu było wygodnie. Poza kwestią znajomości jest jeszcze problem zmiany trasy (no bo jeżeli pociąg był trasowany po jednej linii, a jedzie inną to zmienił czy może nie zmienił trasy). A co w kontekście trasowania konkretną linią zrobić w przypadku szlaku wielotorowego? No i jaka to znajomość szlaku przyległego, który może się różnić nie tylko drogą hamowania, ale też blokadą (a skąd maszynista tą informację ma wziąć, jeśli nie ma rozkładu) albo kilometrem punktów eksploatacyjnych?
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Między Sosnowcem a Będzinem jest szlak wielotorowy jednej linii, na którym zabudowane są różne blokady (dobrze, że ten tor z półsamoczynną jest zamknięty), między Zawodziem a Katowicami jest szlak wielotorowy dwóch linii, a między Ząbkowicami a Łazami szlak wielotorowy z trzech linii z trzema przebiegami. Pytanie - zagadka: gdzie i po jakich torach mam mieć znajomość osobno?
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL