Liczba postów: 33
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 17.05.2017
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Cześć
Mam do was pytanko. Wiem że próbę szczelności składu dokonuje się przez 5 minut na odcięciu i ciśnienie nie może spaść więcej niż atmosferę. Tylko nie rozumiem dlaczego należy najpierw spuścić 1 atmosferę z przewodu a nie można zacząć pomiaru od tych 5 atmosfer?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Bo trudniej utrzymać szczelność z 5 atn niż z 4 
 
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 18
    Liczba wątków: 0
	
Dołączył: 28.09.2020
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		Bowiem występują zawsze nieszczelności układu  nawet przy odhamowaniu/luzie, na końcu pociągu pasażerskiego ciśnienie nie mniej niż 0,48 MPa dla pasażerskiego i 0,46 MPa dla towarowego. Te wartości są naturalnymi wielkościami ubytku powietrza dla urządzeń/połączeń pneumatycznych w pociągach.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 126
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 13.03.2013
	
Reputacja: 
1
	 
	
	
		Bo w stanie zahamowanym sprawdzimy cały układ łącznie z cylindrami hamulcowymi. Dziurawy cylinder będzie dopełniany ze zbiornika rozrządczego a ten będzie dopełniany poprzez zawór rozrządczy z przewodu głównego.
Pozdrawiam