Liczba postów: 94
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 21.10.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		własnie wysłałem wiadomosc do PKP IC:
Szanowni Panstwo,
"w trosce o komfort panstwa podrozy, w pociagu obecny jest serwis sprzatajacy" - to komunikat znany z pociagu EC Berlin-Gdynia (oraz Berlin-Warszawa). Rowniez z Pendolino, ale problem dotyczy pociagu EC Berlin-Gdynia.
Funkcjonowanie serwisu sprzatajacego opiera sie na bardzo niebezpiecznym oszczedzaniu przez społke PKP IC kosztow workow na smieci: worki nie sa wymieniane a pracownicy serwisu wyjmuja jedynie reka w foliowej rekawiczce smieci z worka. W ten sposob zostałem ostatnio pobrudzony na spodniach, najprawdopodobniej ciekłymi resztkami herbaty z torebki, ktora ktos wczesniej do worka ze smieciami wrzucił. Do tego prowadzi wielce niehumanitarne przenoszenie smieci w rece nad nogami pasazerow. Jezdze pociagami EC bardzo czesto i bede w najblizszych dniach obserwował, czy "techniki" oprozniania workow ze smieciami sie zmienia czy tez nie. W przypadku braku zmiany problem zostanie przedstawiony: 1) UTK oraz 2) Sanepidowi. Przypomne, ze mamy 21. wiek. Z wyrazami szacunku.
	
	
	
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 94
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 21.10.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Własciwie to moze nawet nie trzeba koniecznie zawsze worka wymieniac, byłoby jednak wielce wskazane, aby te smieci oprozniac np. przy samym koszu a nie przenosic w rece na odległosc.
Moje "przezycia" były wyjatkowo niekomfortowe, bo prosto z pociagu udawałem sie do pracy i dobrze, ze na moich spodniach wyladowało "tylko" troche kropel herbaty i miałem jeszcze czas, aby w toalecie dokonac "zapierki". 
PKP IC juz mi bardzo uprzejmie odpowiedziało, ze zwroca nalezyta uwage na przedstawiony problem.
Pozdrawiam - Mariusz
	
	
	
<I>Stoi na stacji lokomotywa...</I>
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 106
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 02.05.2014
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		He,he bardzo śmieszne-konkretnie do jakiego wydziału,osoby decyzyjnej itp.
Obecnie kontakt jest możliwy jedynie do pracowników infolini a ich odpowiedzi są nieco mało konkretne w stylu:"Nie wiadomo czy wagon ten będzie dołączony w okresie wakacyjnym".
	
	
	
Bea
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 106
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 02.05.2014
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Dziękuję,wysłałam i czekam na odpowiedz.
	
	
	
Bea
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 586
    Liczba wątków: 46
	
Dołączył: 21.05.2016
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Możesz też napisać listem poleconym - wtedy będziesz mieć potwierdzenie, że wiadomość dotarła.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 106
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 02.05.2014
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Witam.
Najnowsze wieści są takie : Sprawa "oparła" się o Departament Praw Pasażerów -Urzędu Transportu Kolejowego. PKP Intercity łaskawie dołączy ten wagon bezprzedziałowy z platformą dla wózkowiczów JEDYNIE na dwa wakacyjne miesiące? Potem "wchodzimy" na plecach obsługi a wózek po "wejściu" zawieszamy na suficie???
 No są to po prostu kpiny.
Walczę nadal o to aby ten wagon był na stałe dołączony do tego składu. Zaangażowało się jeszcze parę osób i zobaczymy. Będę Was informowała. Pozdrawiam.
	
	
	
Bea