Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ECCO Rail
#16
Człowieku.......robisz 250 godzin realnie a do czasu pracy masz zaliczone 168 do normy i z tego masz wypłatę.....nie znam firmy poza PKP Cargo gdzie czas dojazdu do pracy taryfą lub pasażerem był doliczany do czasu pracy. W paru firmach masz za to dodatek do wypłaty który i tak dupy nie urywa.
Odpowiedz

#17
Czyli Ecco Rail nie proponuje nic nowego, pensja wysoka ale za cenę wielogodzinnych dojazdów/powrotów. W PKP Cargo wynagrodzenie nie tak wysokie, ale o wiele więcej czasu wolnego dla siebie, skoro czas dojazdu wlicza się do czasu pracy, no i jest jeszcze (chyba) 12 dni dodatkowego urlopu.
Odpowiedz

#18
Określenie wynagrodzenia w Cargo "nie tak wysokim" to zaiste daleko posunięta poprawność polityczna Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#19
Zgadzam się , za podobny komentarz nie mógłby się wstydzić niejeden rzecznik spółek skarbu państwa Big Grin
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

#20
Czepiacie się Panowie drobnych szczegółów  Tongue
Odpowiedz

#21
Jest jeszcze jedno wyjście można przenieść się do Niemiec, tylko oprócz uprawnień trzeba mieć certyfikat językowy. Na całej niemieckiej sieci kolejowej już teraz jeździ pełno Polaków, Rosjan, Ukraińców czy Czechów.
Osobiście znam także przypadki rewidentów taboru pochodzenia tureckiego czy egipskiego. Smile
Odpowiedz

#22
Jestem pracownikiem. Firma płaci więcej ale i zabiera. Nie ma socjalnego tzn jest impreza raz na rok. Nie ma świątecznego dodatku A godziny nocne płacone są ryczałtem. Grafik obowiązuje tylko w teorii A do tego ostatnio trzeba się nawet o godziny kłócić. Było fajnie rok temu zanim przyszedł Sandał teraz robi się kołchoz.
Odpowiedz

#23
Domyślam się, że nie da rady zrobić tam licencji? Tongue
Odpowiedz

#24
(01.10.2019, 07:43)Sandacz napisał(a): Jestem pracownikiem. Firma płaci więcej ale i zabiera. Nie ma socjalnego tzn jest impreza raz na rok. Nie ma świątecznego dodatku A godziny nocne płacone są ryczałtem. Grafik obowiązuje tylko w teorii A do tego ostatnio trzeba się nawet o godziny kłócić. Było fajnie rok temu zanim przyszedł Sandał teraz robi się kołchoz.

Grafik to można miec w dużych firmach gdzie jest dużo pracy w tym wiele stalych pociągów. W małych firmach każdy pociąg to jedna wielka niewiadoma bo wystarczy że rewident znajdzie usterkę lub na załadunku/rozładunku dadzą ciała, i wtedy cała robota leży.
Odpowiedz

#25
Czy przewoźnik planuje przywrócić BR231-014 do ruchu czy trafi na sprzedaż ?
Pytam, ponieważ chyba okazuję się, że cała seria BR231 została wyłączona z ruchu. BR231-063 nie wiem czy zdoła wrócić do eksploatacji, gdyż z tego co napisał Petelicki to ma połamaną ostoję. Dobrze byłoby wiedzieć jakie są plany odnośnie 14-tki.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  DB Schenker Rail Polska Virakocha 42 26 971 17.09.2015, 09:24
Ostatni post: DamianT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.