14.10.2011, 13:44 
	
	
	
		Griffin jednak nie będzie piękny... :-( 
	
	
	
	
	| 
				
				 
					[ZNLE Gliwice] E4MSU Griffin
				 
			 | 
		
| 
			 
		
		
		14.10.2011, 13:44 
	
	 
	
		Griffin jednak nie będzie piękny... :-(  
	
	
	
 
	
		
		
		14.10.2011, 16:05 
	
	 
	
		Co kto lubi... trochę Siemensem zalatuje co nie?
	 
	
	
	
		
		
		14.10.2011, 16:14 
	
	 
	
		Porównując do poprzednich planów jest zauważalna różnica, nie wygląda już tak atrakcyjnie, choć nie zmienia to faktu że mi osobiście wizualizacja Gryfa podoba się bardziej od Gamy Pesy. 
	
	
Z Chęcią ujrzał bym jakieś inne reflektory, te są jakieś "dziwne" 
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		14.10.2011, 16:20 
	
	 
	
		Obudowy reflektorów wyglądają jak jakieś okropne, czarne narośla, zwykłe, płaskie, zaostrzone jak we wstępnej wizualizacji (z zawadiackim 'uśmieszkiem'  ;-D ) nawet na czole zalatującym Taurusem wyglądałyby dużo lepiej. Mam nadzieję, że nie jest za późno i że już na targach usłyszeli wystarczająco dużo głosów krytyki aby coś z tym zrobić.
	 
	
	
	
		
		
		16.10.2011, 19:28 
	
	 
	
		Fred, mnie też ta lokomotywa na tej wizualizacji przypomina Taurusa. Tylko reflektory nieco inne.
	 
	
	
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2 
	
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej 
		
		
		21.10.2011, 23:42 
	
	 
	
	
	
	
		
		
		22.10.2011, 18:57 
	
	 
	
		Dlaczego część grafiki jest zniekształcona?
	 
	
	
	
		
		
		22.10.2011, 19:31 
	
	 
	
	
	
	
		
		
		23.10.2011, 23:10 
	
	 
	
		Hmmm, jak ja patrzê na t± wizualizacjê to mnie siê ta ciemniejsza czê¶æ wcale nie wydaje wystaj±ca i pewnie wcale taka nie jest, wed³ug mnie to tylko z³udzenie optyczne - tak naprawdê nic tam nie jest wystaj±ce. To co widzimy jako czarne b³yszcz±ce jest takie poniewa¿ jest to element metalowy przylegaj±cy do przezroczystej os³ony ca³ego reflektora, a to co widzimy jako szare to po prostu wnêka pod umieszczenie samego ¼ród³a ¶wiat³a.
	 
	
	
	
		
		
		24.10.2011, 01:10 
	
	 
	
	
	
	
		
		
		24.10.2011, 22:47 
	
	 
	
		Nawet z tym obrysowaniem nie wydaje mi siê ani trochê wystaj±ce, po prostu czarny b³yszcz±cy panel. Zreszt± taki wystaj±cy element nie wp³ywa³by pozytywnie na aerodynamikê pojazdu.
	 
	
	
	
		
		
		26.10.2011, 19:16 
	
	 
	
		Dobra wiadomość: 
	
	
Cytat:Prezes ZNLE Gliwice Tomasz Fugiel nie ukrywa radości ze sprzedaży 4 pierwszych lokomotyw E6ACT Dragon i zapowiada, że niedługo możemy spodziewać się kolejnych kontraktów. Ujawnił nam również, że prace nad platformą nowych lokomotyw Griffin wyszły już z fazy projektowej i rozpoczęła się budowa pierwszego egzemplarza.http://www.rynek-kolejowy.pl/28294/Fugi ... tm#k240788 Teraz wystarczy mieć nadzieję, że wszystkie komponenty dojdą na czas i, będzie można oglądać lokomotywę na premierze w Berlinie. 
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		27.10.2011, 19:21 
	
	 
	
		Wyszukane w necie: 
	
	
  Jest dobrze. Idzie odczytać, że lokomotywa ma być jednak zasilana prądem o napięciu 15kV (DB, OBB) o którym wcześniej nie wspomniał p.Cygankiewicz 
Volenti non fit iniuria
 
	
		
		
		27.10.2011, 20:46 
	
	 
	
		No zrobienie tego tylko na 25kVAC i 3kVDC by³oby trochê ma³o op³acalnym rozwi±zaniem i na dodatek dziwnym. I tak do zmiennego prostownik byæ musi i tak.
	 
	
	
	
		
		
		28.10.2011, 19:45 
	
	 
	  Skan użytkownika "darwit96" z kolej.tv Na tej wizualizacji lokomotywa nie wydaje się jakaś duża, ale po porównaniu wymiarów wychodzi na to, że będzie dokładnie tej samej długości co Taurus. 
Volenti non fit iniuria
 
	
 | 
		
| Podobne wątki… | |||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
| [ZNLE Gliwice] E6ACT Dragon | Virakocha | 696 | 312 625 | 
		13.03.2017, 21:54 Ostatni post: szy_mat  | 
	|
| [oddzielony] NEWAG Griffin E4DCU-DP | 0 | 1 237 | 
		mniej niż  1 minutę temu Ostatni post:  | 
	||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 2 gości |