Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 03.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Oby tylko zaczęli produkować coś co do nadaje się na istniejące pociągi. Bo trend dziennizacji pociągów dalekobieżnych na pewno odbije im się czkawką. Istniejący system dalekobieżnych w którym wszystko opiera się na pociągach nocnych z wagonami płackartnymi i kupiejnymi się sprawdza.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 03.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Strzelam że chodzi o jakiś tunel w okolicy Mukaczewa?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 150
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 24.06.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ja uruchomiłem ją bez najmniejszego problemu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 03.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Gdzie na Ukrainie zamierzasz jechać?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 050
    Liczba wątków: 70
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Nie mam pojęcia czy w ogóle pojadę w najbliższym czasie, bo już byłem w tym roku, a do granicy mam jednak kawał drogi. Na razie chciałem tylko sprawdzić jak działa ten system.
	
	
	
Volenti non fit iniuria
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 89
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 11.11.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		To Hyundai nie brał pod uwagę warunków pracy, jakie będą miał te ezety. że tłumaczy ich awaryjność pogodą? A podobno koreańczycy i inni tacy mądrzy...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 84
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 05.12.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Cóż, Hyundai nie poszedł na całość jak Siemens, który poddał swoje Velaro/Sapsany testom w tunelu aerodynamicznym, symulującym silne warunki wietrzne, oblodzenie i skrajnie niskie temperatury. Jakoś o dziwo wypadły one pomyślnie. ;-)