08.06.2015, 15:39 
	
	
	
		Cześć wszystkim! 
Jestem studentem Warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunku tworzenia gier wideo. W przyszłym roku rozpoczynam swój trzeci rok nauki, którego zwieńczeniem będzie obrona pracy licencjackiej, a jest nią gra wideo. Przejdźmy jednak do rzeczy, mój pomysł to bardzo prosta gra niezależna tworzona wespół z dwoma osobami.
Oto krótkie wprowadzenie:
W grze wcielasz się w pasażera XX wiecznej kolei Transsyberyjskiej relacji Moskwa – Władywostok, w której to wagonach zamknięta jest cała akcja gry. Gra będzie swoistą wariacją gatunków gier platformowych, przygodowych i horroru.
Świat przedstawiony w grze ogranicza się do wagonów pociągu, w których toczy się akcja gry. Nie oznacza to jednak, że środowisko w jakim się znajdziemy będzie nudne i monotonne. Każdy z przedział będzie niepowtarzalny ze względu na swoje przeznaczenie, wystrój i osoby się w nim znajdujące. Gracz obserwuje świat gry z boku,w perspektywie znanej z gier platformowych, który jest przekrojem pociągu. W grze poza ciekawym gameplay'em, zależy mi na bardzo dokładnym odwzorowaniu aspektów historycznych. Architektury przedziałów, wyposażenia oraz co najważniejsze samej lokomotywy. Wszystkie te obiekty zostaną wymodelowane w technice 3D.
W tym miejscu pojawia się moje zapytanie do Was pasjonaci kolei, czy znacie ciekawe książki, filmy na temat dwudziestowiecznej kolei transsyberyjskiej, czy może sami interesujecie się tym przedziałem czasowym i możecie podzielić się różnymi ciekawostkami? Przede wszystkim będę wdzięczny za wszystkie informacje na temat wykorzystywanego wówczas taboru, oraz wasze wskazówki co do samego idei. Jeśli macie interesujące spostrzeżenia i pomysły, również z ogromną przyjemnością o nich poczytam.
Z góry dziękuje za odpowiedź! 
	
	
	
	

Jestem studentem Warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunku tworzenia gier wideo. W przyszłym roku rozpoczynam swój trzeci rok nauki, którego zwieńczeniem będzie obrona pracy licencjackiej, a jest nią gra wideo. Przejdźmy jednak do rzeczy, mój pomysł to bardzo prosta gra niezależna tworzona wespół z dwoma osobami.
Oto krótkie wprowadzenie:
W grze wcielasz się w pasażera XX wiecznej kolei Transsyberyjskiej relacji Moskwa – Władywostok, w której to wagonach zamknięta jest cała akcja gry. Gra będzie swoistą wariacją gatunków gier platformowych, przygodowych i horroru.
Świat przedstawiony w grze ogranicza się do wagonów pociągu, w których toczy się akcja gry. Nie oznacza to jednak, że środowisko w jakim się znajdziemy będzie nudne i monotonne. Każdy z przedział będzie niepowtarzalny ze względu na swoje przeznaczenie, wystrój i osoby się w nim znajdujące. Gracz obserwuje świat gry z boku,w perspektywie znanej z gier platformowych, który jest przekrojem pociągu. W grze poza ciekawym gameplay'em, zależy mi na bardzo dokładnym odwzorowaniu aspektów historycznych. Architektury przedziałów, wyposażenia oraz co najważniejsze samej lokomotywy. Wszystkie te obiekty zostaną wymodelowane w technice 3D.
W tym miejscu pojawia się moje zapytanie do Was pasjonaci kolei, czy znacie ciekawe książki, filmy na temat dwudziestowiecznej kolei transsyberyjskiej, czy może sami interesujecie się tym przedziałem czasowym i możecie podzielić się różnymi ciekawostkami? Przede wszystkim będę wdzięczny za wszystkie informacje na temat wykorzystywanego wówczas taboru, oraz wasze wskazówki co do samego idei. Jeśli macie interesujące spostrzeżenia i pomysły, również z ogromną przyjemnością o nich poczytam.
Z góry dziękuje za odpowiedź!
 
	

 




 Zauważyłem właśnie błąd, a raczej fakt, że nie doprecyzowałem o które konkretnie lata mi chodzi. Akcja gry rozgrywać ma się na przełomie lat 20/30 XX wieku. Obecnie zbieram jakiekolwiek informację w celu przygotowania jak najdokładniejszej dokumentacji koncepcyjnej. W lipcu i sierpniu myślę, że będziemy mogli zaprezentować Wam pierwsze grafiki koncepcyjne
 Zauważyłem właśnie błąd, a raczej fakt, że nie doprecyzowałem o które konkretnie lata mi chodzi. Akcja gry rozgrywać ma się na przełomie lat 20/30 XX wieku. Obecnie zbieram jakiekolwiek informację w celu przygotowania jak najdokładniejszej dokumentacji koncepcyjnej. W lipcu i sierpniu myślę, że będziemy mogli zaprezentować Wam pierwsze grafiki koncepcyjne ![[Obrazek: 6z6h4g_th.png]](http://i58.tinypic.com/6z6h4g_th.png)
![[Obrazek: 12011341_1675590472664692_44878158419678...e=56A39CEB]](http://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12011341_1675590472664692_4487815841967897919_n.jpg?oh=79b32243dfef6979b4be11f5a04cb81d&oe=56A39CEB)