Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosc ... nikow.html
Czyżby bat na firmy-krzaki jeżdżące byle czym z  maszynistą-dziadkiem, który śpi za nastawnikiem? 
 
	 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 430
    Liczba wątków: 62
	
Dołączył: 28.02.2018
	
Reputacja: 
3
	 
	
	
		Napisano, że ze wszystkich przewoźników tylko 5 ma polisę wyższa niż 50 mln (czyli połowa tego co się proponuje).
Intercity i Cargo spełniają. Pozostają 3 spółki. Kogo obstawiacie?
Koleje Mazowieckie? DB Schenker? Przewozy Regionalne?
A gdzie reszta? I co z mniejszymi przewoźnikami, szczególnie pasażerskimi działającymi na mniejszym obszarze (SKMW, PKP SKM, KD, KŚ, KW)?
Oczywiście zwiększenie limitu ubezpieczenia zwiększy koszty przewoźników pasażęrskich, więc po dupie dostaną pasażerowie (w cenie biletu).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 965
    Liczba wątków: 22
	
Dołączył: 19.04.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		ja obstawiałbym Lotos Kolej i ewentualnie STK.
	
	
	
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Ciekaw bardzo ciekawe, wygląda na to że PKP Cargo ładnie wyroluje innych a także skutecznie zdławi w zarodku nowych przewoźników. Wiem wiem nigdzie nie piszą o PKP Cargo ale na moje ktoś za tym stoi.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 483
    Liczba wątków: 11
	
Dołączył: 24.01.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		A ja jestem ciekaw, na jakiej podstawie działa UTK, że próbuje coś takiego wprowadzić. UTK, czyli urząd próbujący udowadniać, że coś robi.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Będą pozwy sądowe i tyle. przem710, pewnie dobrze zauważył, że to wszystko nie jest przypadkowe/
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		przem710 napisał(a):Ciekaw bardzo ciekawe, wygląda na to że PKP Cargo ładnie wyroluje innych a także skutecznie zdławi w zarodku nowych przewoźników.
Akurat dobrze, że w zarodku tępi się kolejowe busiarstwo. 
Cytat:przem710, pewnie dobrze zauważył, że to wszystko nie jest przypadkowe/
Nie będziemy wymieniali, która z firm-krzaków słynie z bezpiecznej jazdy, która znudzonym urzędnikom UTK przeszkadza w spokojnej grze w tysiąca.
	
 
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 430
    Liczba wątków: 62
	
Dołączył: 28.02.2018
	
Reputacja: 
3
	 
	
	
		A ja na przykład nie wiem, o jakiej firmie mówicie. Tzn. domyślam się. Kiedyś chyba UTK cofnął licencję nam-wam-im, słyszałem też o wałkach z papierami firmy z autobusami w tle.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 066
    Liczba wątków: 3
	
Dołączył: 26.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Z pasażerskich wiadomo, że tylko PKP IC. Dziwię się, że PR i KM które wykonują dużo przewozów, wozokilometrów, nie mają ubezpieczenia na taką kwotę. Wystarczy jeden tragiczny w skutkach wypadek i co?
	
	
	
Pozdrawiam ;-)