12.01.2014, 12:33 
	
	
	
		DB Schenker ostatnio dość intensywnie pozbywa się lokomotyw. DB chce jak najbardziej ujednolicić swoją flotę. Całkiem niedawno służbę w DB zakończyła cześć lokomotyw serii 181 która została przejęta przez STK a obecnie pracuje dla Lotos Kolej. DLA pozyskała LS1000-001 która jest bardzo ciekawym pojazdem. Niestety spora cześć pojazdów z floty DB trafia pod palnik
http://rail.phototrans.eu/14,86080,0,__ ... _109_.html
http://rail.phototrans.eu/14,86060,0,__ ... _M62_.html
Co ciekawe pod palnik trafiły również lokomotywy serii 1822 które pochodzą z Austrii.
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Szkoda że te w miarę nowoczesne lokomotywy w dodatku całkiem młode ponieważ wyprodukowano je w 1996 roku trafiają na złom. Czyżby DB przyjęło strategię PKP Cargo?
	
	
	
http://rail.phototrans.eu/14,86080,0,__ ... _109_.html
http://rail.phototrans.eu/14,86060,0,__ ... _M62_.html
Co ciekawe pod palnik trafiły również lokomotywy serii 1822 które pochodzą z Austrii.
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Szkoda że te w miarę nowoczesne lokomotywy w dodatku całkiem młode ponieważ wyprodukowano je w 1996 roku trafiają na złom. Czyżby DB przyjęło strategię PKP Cargo?


 




 oraz DB jest państwo niemieckie. DB jeszcze niedawno jedna z najbardziej zadłużonych firm na świecie - nagle długi ma darowane, DB później stać na wielkie zakupy innych firm np. wielkiego Schenkera itp. itd. Stary tabor głównie wypożycza, czy sprzedaje swoim spółkom zależnym, czy innym córom
 oraz DB jest państwo niemieckie. DB jeszcze niedawno jedna z najbardziej zadłużonych firm na świecie - nagle długi ma darowane, DB później stać na wielkie zakupy innych firm np. wielkiego Schenkera itp. itd. Stary tabor głównie wypożycza, czy sprzedaje swoim spółkom zależnym, czy innym córom