12.01.2014, 12:33
DB Schenker ostatnio dość intensywnie pozbywa się lokomotyw. DB chce jak najbardziej ujednolicić swoją flotę. Całkiem niedawno służbę w DB zakończyła cześć lokomotyw serii 181 która została przejęta przez STK a obecnie pracuje dla Lotos Kolej. DLA pozyskała LS1000-001 która jest bardzo ciekawym pojazdem. Niestety spora cześć pojazdów z floty DB trafia pod palnik
http://rail.phototrans.eu/14,86080,0,__ ... _109_.html
http://rail.phototrans.eu/14,86060,0,__ ... _M62_.html
Co ciekawe pod palnik trafiły również lokomotywy serii 1822 które pochodzą z Austrii.
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Szkoda że te w miarę nowoczesne lokomotywy w dodatku całkiem młode ponieważ wyprodukowano je w 1996 roku trafiają na złom. Czyżby DB przyjęło strategię PKP Cargo?
http://rail.phototrans.eu/14,86080,0,__ ... _109_.html
http://rail.phototrans.eu/14,86060,0,__ ... _M62_.html
Co ciekawe pod palnik trafiły również lokomotywy serii 1822 które pochodzą z Austrii.
http://www.railcolor.net/index.php?nav= ... tion=dview
Szkoda że te w miarę nowoczesne lokomotywy w dodatku całkiem młode ponieważ wyprodukowano je w 1996 roku trafiają na złom. Czyżby DB przyjęło strategię PKP Cargo?



oraz DB jest państwo niemieckie. DB jeszcze niedawno jedna z najbardziej zadłużonych firm na świecie - nagle długi ma darowane, DB później stać na wielkie zakupy innych firm np. wielkiego Schenkera itp. itd. Stary tabor głównie wypożycza, czy sprzedaje swoim spółkom zależnym, czy innym córom