Liczba postów: 913
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 27.04.2017
	
Reputacja: 
15
	 
	
	
		Na maszynistow I nie tylko duzo ludzi wkręca się po znajomosci z powodow brakow kadrowych. Sporo ludzi czyta też te smieszne artykuly o zarobkach maszynistow a pozniej się zderza z rzeczywistocią ktora jest taka że przez pierwsze 5 lat ciezko zarobic bez nadgodzin wiecej niz 3600 netto, bo najprawdopodobniej kariere zaczniesz w IC, PKP Cargo czy PolRegio, do firm takich jak Lotos, DB czy CTL ciezko się dostac na swiadectwo.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Jeśli chcesz zrezygnować z pracy na kolei w ogóle, a nie uciec do innej firmy idziesz do dyrektora, mówisz że ni ch*ja nie widzisz się w tej pracy i dostajesz inną - kierowcę, dyspozytora, jakiegoś przydupsa w biurze...
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 243
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 19.10.2017
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Nie jestem fanem psychoanalizy. Wracając do meritum, nikt na tym forum nie jest prawnikiem, i nie da ci w 100 % poprawnej odpowiedzi. Weź umowę i pójdź z nią do jakiegoś prawnika.  Każda z nas słyszał, że ktoś tam obszedł/obalił lojalkę, ale to są tylko plotki i nie można na ich podstawie generalizować, że oto wszystkie lojalki to fikcja.