Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Zabrzegu? Chyba Zabrze miałeś na myśli? 
No dobrze by było, żeby do polskiego Cieszyna w końcu docierało coś więcej niż obecnie. Choć pozycja busów i tak pewnie będzie jeszcze bardzo mocna.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 268
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 15.05.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		pitagoras23, jest wieś Zabrzeg, położona w sąsiedztwie z Czechowicami-Dziedzicami.  ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Dziwne jest to skumunikowanie w takim miejscu. Zwykle to się odbywa na większych stacjach, jaką są choćby Czechowice Dziedzice, a nie w małej wiosce nieopodal tego miasta.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 03.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Gdzie niby chciałbyś mieć to skomunikowanie jeśli są tylko 2 wspólne postoje po drodze?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nie znam regionu, a co poza omawianym przystaniem jest możliwe do próby skomunikowania?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 231
    Liczba wątków: 6
	
Dołączył: 03.06.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Zatem zalecam poznanie regionu, bo bardzo ciekawy. Są w internecie bardzo dobre mapy.
P.S. Nawet gdyby była taka możliwość to założenie skomunikowania w większym mieście jest bez sensu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Świetna mapka. Jak widać, najlepsze skomunikowania osiąga się w omawianym Zabrzegu oraz Czechowicach Dziedzicach. Szkoda, że na jednej z tych stacji nie da się zrobić wszystkich skomunikowań. A jak daleko jest od Zabrzegu do Czechowic Dziedzic? Pytam o to, bo skoro pociągi do Wisły pomiędzy Zabrzegiem, a Goczałkowicami nigdzie nie stają to czy mogłyby wjeżdżać do Czechowic?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 518
    Liczba wątków: 16
	
Dołączył: 08.06.2010
	
Reputacja: 
3
	 
 
	
	
		Niestety nie da się - kiedyś za PR wszystko wjeżdżało do Czechowic ale to dość duża strata czasu - zmiana kierunku jazdy. 
Odległości:
Zabrzeg - Czechowice 4.8 km
Podg Most Wisła - Czechowice 1.6 km
------------------------------------------
Razem  dodatkowo 6.2 km ze zmiana kierunku
	
	
	
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej 
http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 
16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Dużo by nie stracili. Może z przejściem maszynisty na drugą stronę składu w tych Czechowicach, to czas jazdy wydłużyłby się może o 15-20 minut, a zysk dla pasażerów byłby ogromny. 
Z drugiej strony zastanawia mnie fakt, dlaczego składy z Cieszyna nie mogą dojeżdżać do Katowic tylko do Czechowic.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 518
    Liczba wątków: 16
	
Dołączył: 08.06.2010
	
Reputacja: 
3
	 
 
	
	
		Pytanie do marszałka woj. Śląskiego :-) Jak nie wiadomo o co chodzi do chodzi o kasę.
	
	
	
Galeria Miłośników Fotografii Kolejowej 
http://www.gmfk.pl
Przesiadłem się z Windy na Ubuntu 
16.04 Nigdy więcej Windowsa :-)
 
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Potoków podróżnych nie znam, ale tak naturalnym wydaje się, że z mniejszych miast ludzie chcą się dostać do stolicy województwa, jaką są Katowice. Pociągi z Katowic do Bielska Białej i Cieszyna można by właśnie dzielić w Czechowicach Dziedzicach. Nie wiele operacji, a wyeliminuje się w ten sposób duble, o których wspominasz.