Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Nie wiem, nie jeżdżę tam, ale tak na chłopski rozum, to czy wystarczy im szynobusów w okresie letnim?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Póki co na przykład Tur jeździ na wagonach tyle że są to 4x120A.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 941
    Liczba wątków: 146
	
Dołączył: 20.08.2010
	
Reputacja: 
5
	 
	
	
		Aha, no chyba, że posadają inne wagony. Niestety w tym temacie mało wiem.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
	
	
		DamianT, w wakacje na linię helską muszą być wagony. W tym okresie czteroczłonowa bipa + bonanza potrafiła "pękać w szwach".
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		No a na przykład dzisiejszy Tur jechał na szynobusie SA132-007 :-| Dawno nie widziałem takiego zastawienia.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
	
	
		Ciekawe co na linii chojnickiej będzie jeździło w wakacje, jak większość wagonów przejdzie na Hel. Przemek, mam takie pytanko z ciekawości. Czy jak "Tur" jeździ na wagonach to jest prowadzony lokiem spalinowym do samej Gdyni, czy w Tczewie jest przepinka na elektryka?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 2 659
    Liczba wątków: 29
	
Dołączył: 19.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Adams,  Od samej Gdyni na spalinie, ta było przynajmniej w zeszłym rozkładzie.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Tak zgadza się, na całej trasie skład prowadzony jest lokomotywą spalinową czyli SU42. Adams w wakacje nie będzie problemu bo wszystkie składy osobowe z Chojnic do Tczewa jeżdżą na szynobusach SA103, SA132, SN83 a poza szczytem SA101 oraz SN82.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 5 646
    Liczba wątków: 100
	
Dołączył: 01.11.2010
	
Reputacja: 
37
	 
	
	
		Aż żal na to patrzeć. Do historii przechodzi legenda taboru kolejowego, który przez wiele lat jeździł po polskich torach. Oby tylko ta kasacja się PR-om czkawką nie odbiła.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 7 986
    Liczba wątków: 232
	
Dołączył: 20.04.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		PR mają i tak sporo piętrusów, które też stoją w krzakach i oni je bardziej remontują niż jeszcze starsze Bipy, więc chyba źle nie będzie, chociaż gdyby PR miało więcej swoich lokomotyw to te wagony jednak by się przydały na pociągi R/iR
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 117
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 11.05.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Kolejny sezon będzie koniec Bip-ów.
Istnieje jeszcze jedna 4-członna Bip-a w ruchu:
50 51 26-19 515-3 
50 51 26-19 516-1
50 51 26-19 517-9 
50 51 26-19 518-7 - z odroczoną rewizją do 30.10.2012.
Na Majówkę te wagony jechały na trasie Hel-Gdynia-Chojnice.