Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Jarysz napisał(a):W styczniu zgłosiłem chęć adopcji parowozu (po pierwszym artykule w Gazecie Wrocławskiej). Do dzisiaj nie mogą uporać się z umową.   
 
To znaczy :?:  
Podobnie zaangażowani ludzie są i w TOZK tylko fundusze mamy mniejsze no i ciągłe boje z Nieruchomościami PKP o teren i stawki najmu, ale walczymy nadal.
	
 
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		mikrobart, dzięki za link. 
Jarysz,  Faktycznie długo to trwa ale może w końcu przygotują umowę do podpisu dla ciebie, fajnie że masz chęć ratowania zabytków kolejnictwa :-)
	
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Sam, w miarę możliwości finansowych, byłbym taką adopcją zainteresowany, ale jeśli trwa to tyle i nadal nie widać końca papierkowej roboty, to na razie podziękuję - poczekam na poprawę sytuacji.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 85
    Liczba wątków: 2
	
Dołączył: 09.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		:-D  Albo cud jakowyś albo wieści rozchodzą się z prędkością, dajmy na to, szinkanseniaka ;-)  Umowa dotarła, podpisana  :!:  Tak więc "mój" Ty2-821 stopniowo nabierze normalnego wyglądu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 449
    Liczba wątków: 7
	
Dołączył: 10.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		No to dobre wieści, Ja bym był zainteresowany elektrowozem EP23 ale przywróceniem go do ruchu.
	
	
	
Pozdrawiam kolejowo z Opola!
*ARTUR*
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Tak to dokładnie ten EP23-001 (ex ET22-121). Docelowo ma on być wystylizowany na EP23 lecz nie sprawny.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Szok mniemy nadzieje że znajdą się pieniądze na remont EU04-24 tym bardziej że to ostatni egzemplarz a szkoda by został całkowicie o szabrowany. Co do ST43-02 jego stan jest krytyczny ciekawe czy można go jeszcze uratować. Na szczęście są jeszcze inne sprawne ST43.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Tak, walka toczy się przede wszystkim o EU04. Stan, z tego co widziałem, nie jest aż tak zły jak u rumuna, ale nie wiem jak wygląda to w środku. O przywróceniu EU04 do ruchu raczej marzyć nie możemy, jedyne o co trzeba walczyć to remont wizualny i przeniesienie w bardziej reprezentacyjne miejsce (ciężko mi było ją znaleźć, stoi między wrakami parowozów daleko od budynku parowozowni).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 050
    Liczba wątków: 70
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Póki co z tego co rozmawiałem z ludźmi z tamtejszego skansenu mają w planach doprowadzenie do stanu czynnego Pt31, Z tego co mówili znaleźli się sponsorzy za granicą (Niemcy, Anglia...) Lecz dziwi mnie fakt dlaczego w internecie tak mało się o tym mówi, moim zdaniem kłopot może być gdzie by można by było doprowadzić parowóz do stanu, na pewno nie w Lesznie, prędzej w Inter-loku, lub też za granicą. Jeżeli ktoś ma szersze informacje na ten temat to mówcie.
	
	
	
Volenti non fit iniuria