Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Jak sama nazwa tematu wskazuje pytam o składy, takie jak (przykład): SU45*+EU07+wagony pasażerskie. A pytam dokładnie o to, czy taka konfiguracja jest w ogóle możliwa oraz o to, czy możliwe jest ogrzewanie takiego składu przez lokomotywę spalinową?
Jestem pewien, że ktoś na forum zna odpowiedź i będę wdzięczny, jeżeli jej udzieli :-)
* - lub jakakolwiek inna lokomotywa spalinowa, ze wskazaniem na lokomotywy wyposażone w sprzęg ogrzewczy.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 756
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 28.06.2010
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Spotyka się takie konfiguracje np podczas przeciągania składów podczas jakiś konserwacji albo napraw sieci trakcyjnej.
Ogrzewanie też jest możliwe.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 4 536
    Liczba wątków: 165
	
Dołączył: 01.02.2011
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Rozumiem, dzięki za odzew.
W takim razie możliwe jest (teoretycznie) takie rozwiązanie również w regularnym ruchu? Na przykład kiedy trzeba skład przetransportować przez relatywnie krótki odcinek pozbawiony elektrycznej sieci trakcyjnej? Co prawda zwiększałoby to tonaż składu, ale umożliwiałoby prowadzenie ruchu bez angażowania kolejnej lokomotywy elektrycznej.
	
	
	
Jaro
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		Tak prowadzone były ekspresy z Wrocławia do Warszawy zanim zelektryfikowano odcinek Opole-Częstochowa. Więc można.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL