03.10.2011, 20:06 
	
	
	
		Zapowiada się ciekawie -> http://superwizjer.tvn.pl/52344,tajne-f ... lnosc.html
	
	
	
	
| 
					Superwizjer TVN o kolei
				 | 
| 
		
		
		03.10.2011, 20:06 
	
	 
		Zapowiada się ciekawie -> http://superwizjer.tvn.pl/52344,tajne-f ... lnosc.html
	 
		
		
		04.10.2011, 05:20 
	
	 
		Od dawna wiadomo że KolejTV jest wspierana przez grupę PKP, no i co w tym złego? DB również wspiera bahnTV i nikt nie krzyczy. TVN szuka sensacji na siłę, to będzie tani materiał z którego i tak nic nie wyniknie. Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy, niech dobiera się do polityków, pomaga biednym itp. Telewizja i tak na kolei nie pozostawia suchej nitki zawsze stara się wykorzystać maksymalnie każde najmniejsze potknięcie polskiej kolei.
	 
		
		
		04.10.2011, 08:14 
	
	 
		Tutaj jedynie do czego może się TVN dobrać to sprawa Grabarczyka i jego wina za obecną sytuację. W sumie dziwi fakt, że przez całą kampanię siedzi cicho.
	 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
		
		
		04.10.2011, 09:48 
	
	 
		A mnie wcale nie dziwi, ale wstrzymam się od komentarza, ponieważ nie chcę rozpoczynać żadnej dyskusji o podłożu politycznym na ten temat ;-)
	 
Jaro 
		
		
		04.10.2011, 12:20 
	
	 przem710 napisał(a):Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy Może i powinni, ale na pewno nie interesuje ich kolej ani dobro pasażerów. Gdy sezonowe pociągi były przepełnione i stało się po 8 - 12 godzin (w nocy, w korytarzu/przedziale/kiblu), dzwoniłem do kilku stacji telewizyjnych, a nawet do gazety, żeby zainteresowały się losem podróżnych. Można było zrobić reportaż pokazujący prawdę o patologii panującej w PKP IC. Chyba jednak uznano, że temat nie jest zbyt sensacyjny, oraz, że prawda mogłaby komuś zaszkodzić. 
		
		
		04.10.2011, 23:10 
	
	 
		Cóż obejrzałem program i sądzę, że i tak nic on nie da. Pociągi jak były brudne tak będą. Jak się spóźniają i jadą wolno tak jeździć wolno będą. Jak trasy drugiej kategorii są pomijane tak będą nadal.  Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie więc ja nie wiem co się dzieje w moim województwie, no poza Poznaniem. Mam już dość słuchania o SKM Warszawa, o remoncie CMK i E - 65. 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
		
		
		04.10.2011, 23:15 
	
	 
		Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV". Nic nowego się nie dowiedziałem z reportażu, kilka kwestii wyolbrzymiono, cieszy mnie jednak, że w końcu poruszono w środkach masowego przekazu problem rozbicia PKP na spółki. 
		
		
		05.10.2011, 17:25 
	
	 ET40 napisał(a):Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV".Dokładnie to samo mi przyszło na myśl :-) Uśmiałem się tylko gdy lektor mówił, że gdyby chciał wymienić wszystkie spółki nie starczyłoby im czasu w programie. A u dołu ekranu przebłysk: CTL etc. ;-D 
Pozdrawiam ;-)
 
		
		
		05.10.2011, 18:30 
	
	 
		Kiepski stan torów kolejowych, spóźniające się pociągi, rozdrobnienie na dziesiątki spółek kolejowych z własnymi zarządami i radami nadzorczymi - taki jest obraz kolei, jaki wyłania się z jednego z ostatnich wydań magazynu Superwizjer telewizji TVN. Tymczasem PKP PLK przeznacza spore środki finansowe na kolejową telewizję, o istnieniu której pasażer nie ma pojęcia - zauważają dziennikarze. Jak z problemami na kolei próbują sobie poradzić dyrektorzy spółek? "Czy organizowane przez nich konkursy piosenek dla dzieci, wybory człowieka kolei, zawody piłkarskie, wysokobudżetowe akcje marketingowe i miliony wydane na innowacyjne projekty- pomogą zmienić nadszarpnięty wizerunek kolei? A może spółka zyska nowych klientów dzięki obiektywnej alternatywie dla tradycyjnych mediów? Niewiele osób bowiem wie, że kolej ma też swoją telewizję!" - uważają dziennikarze Superwizjera TVN. "Kolej TV jest finansowana przez kilka państwowych spółek kolejowych i jak się okazuje koszt tego projektu, a powstało już ponad 100 odcinków, to wielka tajemnica handlowa! Rzecznik PKP PLK zapytany o kolej TV przekonuje, że dzięki tej realizacji tworzony jest pozytywny obraz kolei, a pasażer zdobywa bardzo cenne informacje na jej temat. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Np. kiedy wyprodukowano najstarsze szynobusy w Polsce, do ilu kilometrów rozpędził się w 2003 r. parowóz Helena, albo jak wygląda najstarsza czynna wąskotorówka..." - czytamy na stronie internetowej programu. źródło: Rynek Kolejowy Wczorajszy materiał, dla osób, które nie widziały 
		
		
		05.10.2011, 18:36 
	
	 
		Na pewno dla przeciętnego Kowalskiego materiał ciekawy, lecz niestety mnie przynajmniej nie zaskoczył.
	 
		
		
		06.10.2011, 12:35 
	
	 
		Swoją drogą to podejrzewam, że ten reportaż nie zaszkodzi oglądalności KolejTV, wręcz przeciwnie ;-)
	 
Jaro 
		
		
		06.10.2011, 20:17 
	
	 pitagoras23 napisał(a):Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie Pewnie jest tak dlatego, że ten program jest pokazywany w regionalnej TVP właśnie w Warszawie. 
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2 Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej 
		
		
		06.10.2011, 20:24 
	
	 
		Wcześniej program nie miał podpisanej umowy z regionalnym przedstawicielstwem TVP w Warszawie a od pierwszego odcinka mówiono o stolicy.  W programie praktycznie nie słyszałem nic o Podkarpaciu, może poza rewitalizacją linii Kraków - Tarnów, o zachodniopomorskim z wyjątkiem tego, że samorząd chce uruchomić koleje zachodniopomorskie i wielu innych. 
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
 
		
		
		06.10.2011, 20:30 
	
	 pitagoras23 napisał(a):od pierwszego odcinka mówiono o stolicy.Po prostu ekipie nie chcia³o siê ruszyæ d... daleko od studia. Mo¿e te¿ nie by³o ¶rodków na podró¿e po ca³ej Polsce. | 
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: | 
| 1 gości |