To nie jest ten z torem 1520 mm i 1435 mm  :?
	
	
	
	
 
 
	
	
		Virakocha, tak to ten peron.
	
	
	
	
 
 
	
	
		Widać robiony jest pod połączenie Chełm-Kowiel, o którym tak trąbiono
	
	
	
	
 
 
	
	
		W sumie to może i masz rację. Super by było jakby te połączenia w końcu uruchomiono. Zresztą wg wcześniejszych informacji PLK modernizacja peronu związana jest z Euro2012 (jest to najdłuższy peron).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 461
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 02.03.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ma dużo wspólnego bo to na tej stacji mają odbywać się przesiadki ze składów szerokotorowych ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 078
    Liczba wątków: 189
	
Dołączył: 04.05.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Dzięki.  Nie wiedziałem, że to nie będą pociagi bezpośrednie (ze zmiana wózków).
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 461
    Liczba wątków: 4
	
Dołączył: 02.03.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Jeśli dobrze pamiętam to na samym początku boomu na Euro były plany zabudowy systemu SUW2000 w Dorohusku i rozwoju siatki bezpośrednich szybkich połączeń. Jak zwykle jednak skończyło się tym, że w Chełmie będzie przesiadka ze składów ukraińskich na polskie.
	
	
	
	
 
 
	
	
		kazio, Chełm ma obecnie 2 stacje i 1 przystanek kolejowy (odpowiednio Chełm Miasto, Chełm Gł., Chełm Cementownia). Prace remontowe trwają na stacji Chełm Gł., gdzie dworzec jest zmodernizowany i w dość dobrym stanie. A przytoczony przez Cb link odnosi się do stacji Chełm Miasto...
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 078
    Liczba wątków: 189
	
Dołączył: 04.05.2012
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Ok, zrozumiałem, postoję w kącie przez godzinę  ;-D