Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Bez sensu - SKM należy uruchomić raczej tam, gdzie dojechać szybko już można - o inwestycjach można myśleć dopiero wtedy, gdy pierwsze linie się sprawdzą.
	
	
	
	
 
 
	
	
		No dobrze, tylko problemem jest estakada a raczej jej mała przepustowość. Jak chcesz przy takim dużym obecnie obciążeniu ruchem dalekobieżnym wpuścić tam SKM, skoro nie ma nawet SBL na odstępie Główny-Grabiszyn :?:
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		SKM na czas remontu Głównego nie jest możliwa. Estakada ma małą przepustowość i raczej nigdy się ona nie zwiększy. Pod nazwą SKM nie mam na myśli pociągów kursujących co 5-10 minut - na początek wystarczy takt co 30-40 minut w czasie dnia (7:00-16:00), potem co godzinę czy nawet 70 minut. Tak jak mówiłem - dwie linie, o których mówię wystarczą na początek - dadzą obraz tego, jakim zainteresowaniem będzie się cieszyć kolej aglomeracyjna. 
Przypominam, że niedługo we Wrocławiu powstanie nowy p.o. Wrocław Osobowice Cmentarz.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		SKM w takcie 30 min? To wybitnie nie ma sensu... Chyba, że chcesz udowodnić, że SKM nie potrzeba. Zwiększenie przepustowości linii można osiągnąć poprzez modernizację sbl, ewentualnie budowę nowego/nowych torów.
	
	
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
		Ja zaś mówię o budowie przystanku na łącznicy Gądów-Zachodni, gdyż przechodzi ona obok dużego osiedla mieszkaniowego, które może wygenerować spory potok podróżnych ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Skoro 20 minut to zbyt często, w takim wypadku metro jest zbędne.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Może i jestem w błędzie - proszę nie brać moich słów zbyt pewnie, nie jestem mieszkańcem Wrocławia, możliwe, że takt 5-10 minutowy znalazłby chętnych w godzinach szczytu. Co do metra, które kursowałoby co 2-3 minuty - jestem przekonany, że składy jeździłby dość puste, taki takt w mieście, w którym mieszka 600 000 osób nie jest konieczny.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Tak, ale ja mówię o rozwiązaniu od zaraz - o sposobie na korki w mieście. Mówię o czymś, co nie wymaga inwestycji w infrastrukturę.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		W SKM Trójmiasto kolejka jeździ z częstotliwością co 10-15 min, i czasami wagony są strasznie zapchane. 1-2 minuty to zbyt często. Aby wybudować metro na jakieś trasie musi być pewność że będzie tam bardzo duży napływ pasażerów, w przeciwnym wypadku całość nie mam sensu.
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Dlatego twierdzę, że na początek taki takt we Wrocławiu miałby sens. Potem można częstotliwość zwiększyć do 20 minut - o ile się sprawdzi.