Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		Dwa, małe pytania:
1. Na pudle EN57 często w miejscu wykonawcy naprawy rewizyjnej pojawia się numer "911", zapewne to kod któregoś z zakładów naprawczych - którego?
2. Skąd czerpać dane o dacie i miejscu naprawy rewizyjnej, jeśli tych informacji nie ma na pudle EZT, w rejonie czoła pociągu? Widziałem już kilka jednostek pozbawionych oznaczeń - całkowicie się z nich rezygnuje?
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		1. ZNTK Mińsk Maz. 
2. Z członu środkowego Wodzu 

. Jak nie ma to można jeszcze na upartego sprawdzić w książce maszyny, ale wymaga to dobrej argumentacji.
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 8 026
    Liczba wątków: 365
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
2
	 
	
	
		rustsaltz, w tym rzecz, że na członach s też nie znalazłem stosownej informacji - trafiłem już kilka EN57, na których żadnej informacji nie było.
Dodam tylko po cichu, że zaczynajcie zbierać informacje o taborze, datach napraw rewizyjnych, miejscach stacjonowania itp. Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-)
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 881
    Liczba wątków: 156
	
Dołączył: 04.06.2010
	
Reputacja: 
26
	 
	
	
		W tego typu sytuacjach-albo rozmawiać, albo poczekać aż naniosą 
 
Cytat:Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-)
A coś konkretnego? 
 
	
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 160
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 19.08.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		911, Bg - Pesa
914, NS - Newag
915, Op - TS Opole
917, Wr - ZNTK Oleśnica
924, MM - ZNTK Mińsk Mazowiecki
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 6 035
    Liczba wątków: 247
	
Dołączył: 16.06.2010
	
Reputacja: 
4
	 
	
	
		Masz tego więcej?Takie oznaczenia spotykam tylko na EZT, na lokomotywach jeszcze nie widziałem tego rozwiązania. Na EZT zauważyłem również zmianę oznaczeń napraw, np nie piszą już "naprawa rewizyjna" tylko "poziom utrzymania P4".
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 160
    Liczba wątków: 1
	
Dołączył: 19.08.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		PR Łódź - Idzikowice (PR)
IDZ - Idzikowice (PKP IC)
WGr - Warszawa Grochów (PKP IC)
930, FPS - FPS ;-) 
A tych nie jestem pewien:
916, Os - Wagon Ostrów Wielkopolski
2000 - PR Katowice
2002 - PR Gdynia (Chojnice?)
Jak ktoś wie więcej to niech sie podzieli. Ostatnio np. widziałem na kiblu PRów kod 913, ale nie mam pojecia co to (podejrzewam Remtrak Toruń).
Opis "Czwarty (piąty) poziom utrzymania" stosowany jest na kiblach Kolei Mazowieckich.
W PRach dalej jest "Napr. rew." "Napr. gł."
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 1 548
    Liczba wątków: 5
	
Dołączył: 18.03.2011
	
Reputacja: 
0
	 
	
	
		Raczej nie samowolka, bo jednak każdy pojazd to ma (zagraniczne też). Ale szczerzę przyznam - nie wiem. Może norma PKP któraś albo UIC.
Raczej UIC.