Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei

Pełna wersja: Oznaczenie zakładu wykonującego naprawę rewizyjną EZT
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dwa, małe pytania:

1. Na pudle EN57 często w miejscu wykonawcy naprawy rewizyjnej pojawia się numer "911", zapewne to kod któregoś z zakładów naprawczych - którego?

2. Skąd czerpać dane o dacie i miejscu naprawy rewizyjnej, jeśli tych informacji nie ma na pudle EZT, w rejonie czoła pociągu? Widziałem już kilka jednostek pozbawionych oznaczeń - całkowicie się z nich rezygnuje?
1. ZNTK Mińsk Maz.

2. Z członu środkowego Wodzu Wink. Jak nie ma to można jeszcze na upartego sprawdzić w książce maszyny, ale wymaga to dobrej argumentacji.
rustsaltz, w tym rzecz, że na członach s też nie znalazłem stosownej informacji - trafiłem już kilka EN57, na których żadnej informacji nie było.

Dodam tylko po cichu, że zaczynajcie zbierać informacje o taborze, datach napraw rewizyjnych, miejscach stacjonowania itp. Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-)
W tego typu sytuacjach-albo rozmawiać, albo poczekać aż naniosą Wink

Cytat:Zaprawdę powiadam, że to się niedługo bardzo przyda ;-)
A coś konkretnego? Wink
911, Bg - Pesa
914, NS - Newag
915, Op - TS Opole
917, Wr - ZNTK Oleśnica
924, MM - ZNTK Mińsk Mazowiecki
Masz tego więcej?Takie oznaczenia spotykam tylko na EZT, na lokomotywach jeszcze nie widziałem tego rozwiązania. Na EZT zauważyłem również zmianę oznaczeń napraw, np nie piszą już "naprawa rewizyjna" tylko "poziom utrzymania P4".
PR Łódź - Idzikowice (PR)
IDZ - Idzikowice (PKP IC)
WGr - Warszawa Grochów (PKP IC)
930, FPS - FPS ;-)

A tych nie jestem pewien:
916, Os - Wagon Ostrów Wielkopolski
2000 - PR Katowice
2002 - PR Gdynia (Chojnice?)

Jak ktoś wie więcej to niech sie podzieli. Ostatnio np. widziałem na kiblu PRów kod 913, ale nie mam pojecia co to (podejrzewam Remtrak Toruń).

Opis "Czwarty (piąty) poziom utrzymania" stosowany jest na kiblach Kolei Mazowieckich.
W PRach dalej jest "Napr. rew." "Napr. gł."
Jeżeli chodzi o poziomy utrzymania więcej informacji znajdziecie tutaj:

http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... U19WE1.pdf

Dokładnie od strony 18, lecz to jet dokumentacja dla 19WE, dla EN57 wygląda to nieco inaczej. Może ktoś dysponuję taką dokumentacją dla "kibelków". Stopnie utrzymania stosuje również SKM trójmiasto.
przem710 napisał(a):Stopnie utrzymania stosuje również SKM trójmiasto.

"stopnie utrzymania" stosują wszyscy. A kwestia opisów na pudłach, to kwestia wymagań.

P5 - naprawa główna,
P4 - naprawa rewizyjna (po 400 tys km +/-10% dla EN57)
P3 - przegląd duży (200 tys km)
P2 - przegląd okresowy
P1 - przegląd kontrolny

Dla każdego pojazdu schemat wygląda tak samo, tylko kwestia co ile. Nowsze pojazdy mają rzadziej przeglądy.
Cytat:A kwestia opisów na pudłach, to kwestia wymagań.

UTK, czy samowolka ?
Raczej nie samowolka, bo jednak każdy pojazd to ma (zagraniczne też). Ale szczerzę przyznam - nie wiem. Może norma PKP któraś albo UIC.
Raczej UIC.