• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyłączenie z eksploatacji lokomotyw typu ST45
#1
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów  Smile
W tym wątku przychodzę z zapytaniem o dalsze losy lokomotyw serii ST45. Doszły mnie słuchy że duża część tych lokomotyw jest wyłączona z użytku i ponoć oczekują naprawy. Czy ktoś może wie jakie będą ich dalsze losy i co się z nimi stanie ? Huh  Pozdrawiam wszystkich.


Załączone pliki Miniatury
   
                                                                                  
Messenger: Jakub Rodkiewicz
YouTube: Olsztyńscy MK
Zapraszam serdecznie :)
  Odpowiedz
#2
Z tego co wiem to cała seria do wycofania/skasowania. No, ale to się może jeszcze zmienić. Ruch jest coraz mniejszy, a po za tym jest sporo "lepszych" maszyn jak np. ST48

I bardzo dobrze, że je wycofują. Z perspektywy użytkownika wyjątkowo nieudana konstrukcja.
2010: 10017km, 2011: 28130km, 2012: 50839km, 2013: 40882km, 2014: 50312km, 2015: 68213km, 2016: 50349km, 2017: 49484km
  Odpowiedz
#3
Dzięki za odpowiedź  Big Grin
Faktycznie przyznam ci rację. Wsadzenie do fiata silniku który nie jest kompatybilny z tą lokomotywą był złym pomysłem. Natomiast jeśli chodzi o chęci to PESA miała dobry zamysł ale jakby coś nie pykło  Smile
Pozdrawiam serdecznie
                                                                                  
Messenger: Jakub Rodkiewicz
YouTube: Olsztyńscy MK
Zapraszam serdecznie :)
  Odpowiedz
#4
Ta lokomotywa cała składa się ze złych pomysłów. Na szczęście już nimi nie jeżdżę i mam nadzieję, że nigdy nie będę miał okazji.
2010: 10017km, 2011: 28130km, 2012: 50839km, 2013: 40882km, 2014: 50312km, 2015: 68213km, 2016: 50349km, 2017: 49484km
  Odpowiedz
#5
(30.09.2020, 11:12)stmichal napisał(a): Ta lokomotywa cała składa się ze złych pomysłów. Na szczęście już nimi nie jeżdżę i mam nadzieję, że nigdy nie będę miał okazji.

Wiem, że może piszę trochę po roku czasu, ale czy mógłbyś objaśnić jakie problemy mają ST45 ?

Tak zresztą ostatnio naszła mnie myśl, czy nie warto przeprowadzić ponownej naprawy i używać ich w przewozach towarowych na liniach kolejowych, które nie są jeszcze zelektryfikowane (na Pomorzu lub Lubelszczyźnie) albo jeżeli jest to możliwe i opłacalne ekonomicznie wypożyczyć do PKP Intercity, które poszukuje pięciu lokomotyw spalinowych ?
Myślę, że chyba opłaciłoby się przez parę lat uzupełnić flotę lokomotyw spalinowych do czasu kiedy nie zostanie zelektryfikowana chociaż część linii kolejowych (m.in 33/208, 137, 287, 201 i 203 itp), potem można byłoby podjąć decyzję co dalej z serią.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości