24.03.2018, 22:34
No a UKRAIŃSKIE KOLEJE na pewno nie są dobrze dofinansowane, jak to jest w Polsce, choć i u nas niektóre spółki kolejowe borykają się z problemami finansowymi.
Czytałem w sieci, że w fatalnym stanie, w latach 90 - tych i nawet na początku lat 2000, były rumuńskie koleje, gdzie tabor, wagony były przestarzałe, sypiące się i nie było kasy na remont taboru, a i koleje tam miały olbrzymie straty, gdzie zwolniono tysiące pracowników kolei, bo nie było na wynagrodzenia dla nich.
Być może teraz jest w Rumunii lepsza sytuacja na KOLEI, ponieważ kraj ten należy do Unii Europejskiej i kolej, dzięki unijnym środkom, znacznie zmodernizowano o poprawiła się jakość na kolei.
Ale nie wiem, jak jest z nocnymi połączeniami, w kolejach rumuńskich.
Czytałem w sieci, że w fatalnym stanie, w latach 90 - tych i nawet na początku lat 2000, były rumuńskie koleje, gdzie tabor, wagony były przestarzałe, sypiące się i nie było kasy na remont taboru, a i koleje tam miały olbrzymie straty, gdzie zwolniono tysiące pracowników kolei, bo nie było na wynagrodzenia dla nich.
Być może teraz jest w Rumunii lepsza sytuacja na KOLEI, ponieważ kraj ten należy do Unii Europejskiej i kolej, dzięki unijnym środkom, znacznie zmodernizowano o poprawiła się jakość na kolei.
Ale nie wiem, jak jest z nocnymi połączeniami, w kolejach rumuńskich.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.