22.03.2018, 19:56
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...86292.html
Temat chyba ściśle z tym związany. Z jednej strony na pierwszy rzut oka pomysł poroniony, który powinien jak najszybciej zniknąć bo oprócz samych wad związanych z "nocnym tramwajem" powoduje to też brak wagonów bezpośredniej komunikacji. Z drugiej strony - patrząc na obecne zestawienie chociażby TLK Uznam, gdzie pasażerowie całą noc są zmuszeni "gnieść się" w 8 osobowych przedziałach być może mimo wszystko bardziej komfortowy EZT będzie tutaj plusem dla pasażerów siedzących. O tych leżących nie wspominam, bo chyba się o nich zapomina (zapomniało)...
Temat chyba ściśle z tym związany. Z jednej strony na pierwszy rzut oka pomysł poroniony, który powinien jak najszybciej zniknąć bo oprócz samych wad związanych z "nocnym tramwajem" powoduje to też brak wagonów bezpośredniej komunikacji. Z drugiej strony - patrząc na obecne zestawienie chociażby TLK Uznam, gdzie pasażerowie całą noc są zmuszeni "gnieść się" w 8 osobowych przedziałach być może mimo wszystko bardziej komfortowy EZT będzie tutaj plusem dla pasażerów siedzących. O tych leżących nie wspominam, bo chyba się o nich zapomina (zapomniało)...