22.02.2018, 13:37
Fakt, o ile w przypadku IC Karkonosze w związku z wytrasowaniem tego pociągu przez Węgliniec występuje dwukrotna zmiana czoła (gdyby ten pociąg kursował jak dawniej do Szklarskiej Poręby doszła by trzecia), o tyle Pogoria na całej trasie kursuje bez tych manewrów. W obu przypadkach przez zmianę taboru zostały skrócone relacje i tak Szklarska Poręba straciła nocne połączenie z Warszawą, a Bielsko z Trójmiastem.
W związku z postulatami, że Śląsk został pozbawiony wagonu sypialnego z Trójmiastem, IC-ki wpadły na pomysł i dostawili do "Uznama" wagon sypialny relacji Kraków - Gdynia, który we Wrocławiu jest podczepiany do "Rozewia". Jednak żeby jednym dać, to innym trzeba zabrać, gdyż ten wagon został pozyskany z "Karpat". Jednym słowem, chcąc podróżować z Krakowa lub Katowic do Trójmiasta w wagonie sypialnym, trzeba jechać skrajnie okrężną trasą, co z kolei generuje dodatkowe koszty.
W związku z postulatami, że Śląsk został pozbawiony wagonu sypialnego z Trójmiastem, IC-ki wpadły na pomysł i dostawili do "Uznama" wagon sypialny relacji Kraków - Gdynia, który we Wrocławiu jest podczepiany do "Rozewia". Jednak żeby jednym dać, to innym trzeba zabrać, gdyż ten wagon został pozyskany z "Karpat". Jednym słowem, chcąc podróżować z Krakowa lub Katowic do Trójmiasta w wagonie sypialnym, trzeba jechać skrajnie okrężną trasą, co z kolei generuje dodatkowe koszty.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas