28.12.2017, 14:01
(28.12.2017, 13:37)Konrad1961 napisał(a):(28.12.2017, 13:31)PeKaP napisał(a):Dzięki za informacje, fajnie poczytać mądrych ludzi. Moim zdaniem to jednak trochę niesprawiedliwe że gdy w Cargo nie ma możliwości zrobienia nadgodzin(bo nie ma co robić) to nie możesz iść dorobić gdzieś indziej. Nikt nie mówi o działaniu na szkodę firmy, tylko uczciwym zarabianiu na życie.(28.12.2017, 12:59)Konrad1961 napisał(a):(28.12.2017, 12:18)PeKaP napisał(a):(28.12.2017, 11:15)Konrad1961 napisał(a): Warsztat podczas szkolenia na rewidenta jest wliczany w poczet świadectwa i wcale nie jest tak że gdy masz np rewidenta i jesteś maszynistą to nie masz więcej kasy za dodatkowe uprawnienia. Musisz się tylko dogadać z przełożonymi że będziesz robić więcej. Tak jest przynajmniej z zakładzie zachodnim, wiem bo już się wypytywałem ludzi. To czy będę miał rewidenta też wcale nie jest takie pewne bo wcześniej ma wystartować świadectwo. Poza tym mając rewidenta i będąc stażystą możesz sobie gdzieś na boku dorobić u konkurencji co wcale w Cargo nie jest zabronione jak twierdzą niektórzy.
I jak zwykle jak to ty znów się mylisz i piszesz głupoty! W Cargo we wszystkich zakładach podpiszesz oświadczenie o zakazie wykonywania pracy u konkurencji..firma ma w d..że masz czas i chęci dorobić, będziesz mieć zakaz na wykonywanie pracy np rewidenta dla innych przewoźników i tyle, pozdrów tych twoich doradców i jeśli takich słuchasz to życzę ci powodzenia...a dorobić sobie będziesz mógł ale na lewo,oczywiście do czasu jak któryś z "kolegów" ciebie nie dojrzy jak na bocznicach śmigasz z młotkiem,szybka będzie twoja kariera wtedy..a co do dodatkowej kasy za to że masz inne uprawnienia to też się dziwię bo akurat w Zakładach Południowym i Śląskim masz wielkie nic za to że masz rewidenta lub manewrowego...
Przewoźników pasażerskich także tyczy się ten zakaz?
WSZYSTKICH , dostaniesz taki papier to sam zobaczysz,a zapytaj o to naczelnika to od razu będzie wiedział jakie masz nastawienie do pracy, nie dla firmy tylko dla byle kogo byleby dorobić na boku a tego koleżko nikt na górze nie lubi
Maszyniści w szczytowym okresie przewozowym akurat mają w Cargo co robić bo od ok października do marca każdy robi nadgodziny bo taka jest potrzeba ale nikt nie narzeka bo to raptem ok 30 nadgodzin a dzięki temu i wypłata okazalsza..nie wiem jak z innymi zawodami typu rewidenci czy ustawiacze...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"