• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakie linie zaliczyłeś?
#1
Tu mapka linii, które do tej pory zaliczyłem (aktualizacja 2016/07/03):

[Obrazek: ba54c1e24e87f6a1ce3c25905e78ed1e162.158....landJA.gif]Upload with http://Wrzucajtu.pl

A tu pusta wersja mapki której użyłem:

[Obrazek: 4d4869da3ea16f008316454cd775e2a2162.158....oland2.gif]
Mám rád Českých Drah.
  Odpowiedz
#2
No to tu moja mapka:

[Obrazek: 10383acc3567becec010b6e3f86ffc19198.41.243.5poland.jpg]

Musiałem parę dorysować, bo już na niej ich nie ma...
  Odpowiedz
#3
U mnie zdecydowanie widać dominację północno-zachodniej części kraju... Wina zamieszkania (Inowrocław) Tongue


[Obrazek: ddde03e9ada0a.jpg]
  Odpowiedz
#4
Do tej pory w tym temacie tylko ja zaliczyłem w całości trójkąt Toruń - Sierpc - Kutno :-)
Jak widać, u mnie też przeważa zachodnia połowa Polski.

[Obrazek: VAgyXgm.jpg]

edit: drobna poprawka na mapie.
  Odpowiedz
#5
U mnie również przeważa zachód
[Obrazek: czSzMlH.gif]
  Odpowiedz
#6
U każdego będzie przeważać zachód, bo na zachodzie jest więcej linii kolejowych. Sprawa historyczna. Ja mam z was obecnie najwięcej zaliczonych linii na południowym wschodzie, a i tak wygląda jakby przeważał zachód... A na zachodzie Polski w żadnej mierze nie mieszkam. :-)
  Odpowiedz
#7
Ja to biorę pod uwagę, choć gdyby serio uwzględnić gęstość czynnych w ruchu pasażerskim linii kolejowych na kilometr kwadratowy lub po prostu na obszarze danego województwa lub grup powiatów, to u mnie pewnie przeważałoby centrum kraju - choćby z węzła kutnowskiego mam zaliczone wszystkie kierunki. Ale nie ma się nad czym rozwodzić, przynajmniej u mnie - wschód, ale i północne rubieże Polski mam słabo objeżdżone. Czas to zmienić. Najbardziej żałuję tego, że nie załapałem się na linię staszowską, gdy był na to czas, bo okazji może długo nie być. :->

Użytkownicy, śmiało, wrzucajcie swoje mapki :-)
  Odpowiedz
#8
Nie ma czym chwalic sie przy doswiadczonych podroznikach.
  Odpowiedz
#9
No to pochwal się swoją mapką, weź też pod uwagę, że niektórzy mają drugie tyle, a czasem więcej zaliczone w krajach ościennych.
  Odpowiedz
#10
Oj, widzę trzeba się na Śląsk wybrać Big Grin
[Obrazek: aYZElT4.gif]
  Odpowiedz
#11
ET40, za malo tras, a za duzo straty czasu na reczne zaznaczanie w paincie na 4 mapachUndecided.
  Odpowiedz
#12
erap2 napisał(a):Oj, widzę trzeba się na Śląsk wybrać Big Grin

Masz strasznie daleko. Wystarczy wybrać się autobusem komunikacji miejskiej albo piechotą. Twoje miasto powstało na skraju kasztelanii santockiej i ziemi lubuskiej. A ziemia lubiska zostałą przed włączeniem do Brandenburgii dołączona do Śląska przez któegos tam księcia głogowskiego. A jakbyś w to nie wierzył, to wasza "ukochana" Zielona Góra to ze Śląska nigdy nie została wypisana i jest na nim od samego początku...
  Odpowiedz
#13
Moje mapki są tu: http://www.kolejomania.rail.pl/statystyki.html

W Polsce brakuje aktualizacji o Wieliszew-Tłuszcz oraz o Dolnośląskie Zakamarki, w Czechach o Rudoltice - Lanskroun, nie ma też sieci tramwajowych w Libercu, Brnie, Pradze i Gorlitz.

Kto da więcej (bo na pewno są tacy)? :lol: ;-D
  Odpowiedz
#14
Kolejoman napisał(a):Kto da więcej (bo na pewno są tacy)? :lol: ;-D

W kwestii Polski to załatwiłeś chyba wszystkich z forum. :-) Dziwne, że w Szwajcarii ominąłeś Gotarda. To ich najsłynniejsza inwestycja infrastrukturalna. I to chyba nie tylko w kolei.
  Odpowiedz
#15
Z Gotardem z tego co pamiętam było ciężko zaplanować jednodniowy wyjazd bo bazę miałem koło Genevy. Poza tym wyjazd do Szwajcarii nie był stricte w celach kółeczkowych, wycieczki były jedynie przy okazji.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości