Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pesa] ELF
#1
http://rail.phototrans.eu/14,49718,0.html
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/det ... e_id=22305

Proszę bardzo co tu dużo mówić piękno z napisem MADE IN POLAND.
Odpowiedz

#2
..
Odpowiedz

#3
Obleśny Szczur, wydaje mi się, że w tym kierunku zmierza ten nowoczesny design pojazdów szynowych. Moim zdaniem jeden z najładniejszych pojazdów jakie widziałem, wygląda lepiej od FLIRTa, przynajmniej na zewnątrz.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#4
..
Odpowiedz

#5
Nie wiadomo, jak z widocznością, nie koniecznie większe okno daje większą widoczność. Trzeba poczekać na relacje mechaników Wink
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Gdyby była zła widoczność to ELF by nie powstał- to chyba logiczne że regulują to jakieś przepisy więc tak tragicznie chyba nie jest ;] Pewnie kwestia przyzwyczajenia, podobnie było z ED74 i ED59.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#7
..
Odpowiedz

#8
Jak dla mnie powinien mieć jeszcze większe okna boczne bo coś wydają się małe. ED74 wygląda to znacznie lepiej. Wdzieliście ten fotomontaż w komentarzach pod zdjęciem, tam również prezentuje się nieco lepiej.
Odpowiedz

#9
Ale możliwe, że okna są tak usytuowane, że ilość światła trafiająca do środka jest porównywalna z ED74.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#10
Mogli w jakiś sposób zatuszować różnicę wysokości okien, ale poza tym wygląda świetnie. Ciekawe jak będzie się prezentował w barwach żółto-niebieskich Smile
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#11
Prawda. Te okna jakieś małe są. Mam nadzieję, że tym razem będzie jeszcze mniej awaryjny od poprzedników, bo coraz lepiej to Pesie wychodzi (w przypadku szynobusów), oby tylko przy późniejszych testach w podwójnej trakcji nie miał tylu problemów co ED74 gdzie się sprzęgi rozłączyły.
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Odpowiedz

#12
Ten ELF to dla polski czy za granicę? Może na eksport do włoch.
Kolejowy Portal Informacyjny:
yafal3390

YouTube:
yafal3390

Wikipedia:
rav3390
Odpowiedz

#13
Dla Polski.
Odpowiedz

#14
Troszkę nie podoba mi się układ siedzeń w tym zaprezentowanym w Berlinie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#15
Układ może być w zasadzie taki jak w wagonach, chociaż zobaczymy jak się sprawdzi w ruchu aglomeracyjnym. Najważniejsze aby były wygodne. Ciekawostką jest również to że jak podaje RK pojazdem są zainteresowane rynek Włoski i Niemiecki.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pesa Acatus: rzuty, specyfikacja techniczna Shinsen8 0 1 621 25.04.2022, 19:23
Ostatni post: Shinsen8
  PESA 630M kontakt 0 2 396 21.10.2018, 15:18
Ostatni post: kontakt
  [PESA] Elf 2 Włos 6 5 399 03.05.2017, 18:40
Ostatni post: DamianT
  Pesa Link przem710 109 52 492 26.10.2015, 20:50
Ostatni post: przem710
  [PESA] ELF dla BiT City Lutek 9 6 093 14.12.2014, 11:45
Ostatni post: WinD

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.