• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ostatnie ET21
#1
Zakładam ten temat bo piszę a w zasadzie już mam napisany opis tej serii do naszej forumowej encyklopedii. Jednak brakuje mi informacji o ostatnich lokomotywach tej serii na PKP gdzie można je jeszcze spotkać i czy jeszcze jeżdżą czy może są już odstawione. Jeżeli ktoś posiada jakieś ciekawe info proszę pisać. Przy okazji zapraszam do dyskusji na temat "sputników".
  Odpowiedz
#2
ET21 - nie znam numerów - na pewno jeżdżą jeszcze w CTL.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
  Odpowiedz
#3
Wiem też, że ZNLE w Gliwicach modernizują je i to z całkiem fajnym skutkiem http://www.znle.pl/index.php?mact=Album ... 57&page=57. Warto zobaczyć.
Z tego co wiem, to użytkowane są przez PKP w górach na trasach no dużych promieniach skrętu.
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania Smile)
  Odpowiedz
#4
Ten 3E-100 ma cofnięte dopuszczenie UTK wiec na razie nie jeździ.
  Odpowiedz
#5
Panowie proszę czytajcie ze zrozumieniem.

Cytat:...Jednak brakuje mi informacji o ostatnich lokomotywach tej serii na PKP gdzie można je jeszcze spotkać...

Jeżeli chodzi o modernizacje 3E to sporo "dwuszybów" jeździ w PTKH Zabrze. Całkiem sympatycznie wyglądają.
  Odpowiedz
#6
No właśnie czytajmy ze zrozumieniem. Przeczytaj mojego posta. Napisałem tam na temat PKP. ;-) Musisz popytać forumowiczów z okolic Zakopanego i gór generalnie. Ja go widziałem pod Nowym Sączem jakieś 3 lata temu, ale chyba jeszcze jeździ :-)
Jeśli masz pytania odnośnie GKW to napisz do nas na gg: 31183487 - odpowiemy na pytania Smile)
  Odpowiedz
#7
http://www.kolejowaklatka.org/001/index ... 2&lok=2012
OT Podawałem już tą stronę (Podczas "kibelkowej" listy) Proszę ją gdzieś przykleić albo co. Surowy link http://www.kolejowaklatka.org/index.php EOT
  Odpowiedz
#8
Ok mam dokładne informacje o ostatnich sprawnych ET21 wiec:

Aktualnie na stanie PKP Cargo na stanie znajduje się 20 maszyn tej serii z czego 13 jest w czynnej eksploatacji.
-Jaworzno Szczakowa: 309 i 386
-Nowy Sącz: 270, 272, 345, 375, 430, 456, 548, 631, 658
-Wałbrzych: 350, 495 + odstawione do zapasu 331, 604 + przekazane z Prokocimia w kwietniu 2010 numery 57, 98, 261, 351, 469 wszystkie odstawione.

Dziwne jest to że ET21-57 trafił do Wałbrzycha myślałem że należy do skansenu w Chabówce. Pozostaje mieć nadzieje że nic złego mu nie zrobią.

Jutro dopisze te informacje do opisu ET21 w encyklopedii.
  Odpowiedz
#9
przem710 napisał(a):-Jaworzyna Sląska: 309 i 386
Ojojoj coś Ci się pomyliło, gdyż 309 jak i zarówno 386 jeżdżą w Jaworznie Szczakowej Wink
  Odpowiedz
#10
Eh racja zaraz poprawię ten paskudny błąd. A nie wiesz jak często są używane, normalna eksploatacja czy też sporadycznie?
  Odpowiedz
#11
Normalna eksploatacja, często kręcą się w okolicach Trzebini. W tamtym tygodniu 309 przywiozła coś do Libiąża.
  Odpowiedz
#12
Wiec pewnie szybo swoje kilometry wyjeżdżą i kasacja bo CARGO z tego co wiem nie planuje przedłużenia żywota "osiołków".
  Odpowiedz
#13
Nie wiem do ilu ma dopuszczenie, ale raczej jeżdżą po regionie to więcej niż 200 km dziennie nie nabije Tongue
  Odpowiedz
#14
przem710 napisał(a):Wiec pewnie szybo swoje kilometry wyjeżdżą i kasacja bo CARGO z tego co wiem nie planuje przedłużenia żywota "osiołków".
Na szczęście w Jeleniej Górze stoją ex Krakowskie maszyny które są odstawione do zapasu.
  Odpowiedz
#15
A nie w stoją przypadkiem w Wałbrzychu?
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ostatnie ST43 przem710 82 21 336 22.02.2018, 09:08
Ostatni post: codizwierzak
  Ostatnie SP42 JONIN_EZT 32 7 634 16.08.2012, 22:36
Ostatni post: Dual

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości