• 3 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
S200-257 i 264 nie będą miały tego statusu - dogadane z administracją. Maszyny używane w FenniaRail nie bedą miały tego statusu jako efekt współpracy z członkiem zarzadu FenniaRail, od którego dostaliśmy te dane.
  Odpowiedz
(10.09.2020, 17:11)MegaTVHD napisał(a): S200-257 i 264 nie będą miały tego statusu - dogadane z administracją. Maszyny używane w FenniaRail nie bedą miały tego statusu jako efekt współpracy z członkiem zarzadu FenniaRail, od którego dostaliśmy te dane.

???? Nie rozumiem.
  Odpowiedz
Mają mieć status tak jak krajówki docelowo (przydział do FenniaRail z Finlandii, status czynny). Będą tak z racji współpracy z członkiem zarządu tego przewoźnika, od którego dostaliśmy dane o modernizacji lokomotyw na serię Dr18. Poprosił by miały status czynny zamiast za granicą.
  Odpowiedz
(10.09.2020, 17:58)MegaTVHD napisał(a): Mają mieć status tak jak krajówki docelowo (przydział do FenniaRail z Finlandii, status czynny). Będą tak z racji współpracy z członkiem zarządu tego przewoźnika, od którego dostaliśmy dane o modernizacji lokomotyw na serię Dr18. Poprosił by miały status czynny zamiast za granicą.

Słuchaj, może zamiast robić tak nie potrzebnego procesu najpierw lepiej się zająć dodaniem serii Dr18 do bazy i dodaniem także brakującej S-229 z PUK Kolprem, o której pisałem wcześniej, że została przebudowana na Dr18-101, a także dodanie samego przewoźnika do bazy, gdyż co ? Będzie w serii brzydko jakiś wpis poniewierał ? 

Rozumiem, że współpraca współpracą, ale ludzie miejmy jakieś standardy. Nie zmieniajmy na razie statusów wtedy gdy nie trzeba, lub czegoś brakuje. Jeżeli chodzi o przewoźnika FenniaRail to jak jest współpraca tak z nim to można jeszcze dodać Dr18 o numerach 104 i 105, chociaż nie jestem pewien, czy one zostały zbudowane z pochodzących od nas lokomotyw S-200.

Odnośnie jeszcze serii 131 wspomnę, że z dniem 14 listopada 2019 roku ZSSK Cargo skreśliło ze stanu lokomotywy 131 009/010 i 131 063/064. Następnego dnia (15.11.2019) zostały przekazane do Bulk Transshipment Slovakia. Dodałem już wpisy o BTS do kart tych pojazdów kilka dni temu, ale nie znałem dokładnej daty przydziału. Dopiero wczoraj otrzymałem informacje od jednego informatora z K-report.
  Odpowiedz
S229 to nie Dr18-101. Nie szerz bzdur.

Standardy zostaw administracji.
  Odpowiedz
(10.09.2020, 20:44)MegaTVHD napisał(a): S229 to nie Dr18-101. Nie szerz bzdur.

Standardy zostaw administracji.

Kolego ty chyba mylisz maszyny. Ja mówiłem tutaj o egzemplarzu o numerze fabrycznym 11315 wyprodukowanym w 1981 roku pierwotnie dla Huty im Włodzimierza Lenina w Krakowie, który w późniejszym czasie przeszedł do spółki PUK Kolprem. Nie pisałem o lokomotywie należącej dawniej do DB Schenker Rail Polska. Z uwagi na to, że seria T669 w Polsce była eksploatowana przez przemysł każda z lokomotyw miała oznaczenia nadawane przez zakłady i często bywały one niestandardowe, lub identyczne. 

Na przyszłość polecam dokładnie sprawdzać informacje.
  Odpowiedz
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=182%20070

Tutaj we wpisie arctodusa1111 z przewoźnikiem Ecco Rail powinien znajdować się CD Cargo a.s Ceska Republika, zamiast Ceske Drahy. Dodałem poprawiony wpis, ale nikt nie zaakceptował i nie poprawił tego błędu.
  Odpowiedz
Cześć. Zwracam się z prośbą o utworzenie nowej serii dla drugiej generacji Dragona. Tym razem jest to wariant dwusystemowy .

ET43-001
EVN: 91 51 3 260 003-1
[Obrazek: EU160-a.gif][Obrazek: EU44-a.gif]
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości