Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Mają mieć status tak jak krajówki docelowo (przydział do FenniaRail z Finlandii, status czynny). Będą tak z racji współpracy z członkiem zarządu tego przewoźnika, od którego dostaliśmy dane o modernizacji lokomotyw na serię Dr18. Poprosił by miały status czynny zamiast za granicą.
Odpowiedz

Słuchaj, może zamiast robić tak nie potrzebnego procesu najpierw lepiej się zająć dodaniem serii Dr18 do bazy i dodaniem także brakującej S-229 z PUK Kolprem, o której pisałem wcześniej, że została przebudowana na Dr18-101, a także dodanie samego przewoźnika do bazy, gdyż co ? Będzie w serii brzydko jakiś wpis poniewierał ? 

Rozumiem, że współpraca współpracą, ale ludzie miejmy jakieś standardy. Nie zmieniajmy na razie statusów wtedy gdy nie trzeba, lub czegoś brakuje. Jeżeli chodzi o przewoźnika FenniaRail to jak jest współpraca tak z nim to można jeszcze dodać Dr18 o numerach 104 i 105, chociaż nie jestem pewien, czy one zostały zbudowane z pochodzących od nas lokomotyw S-200.

Odnośnie jeszcze serii 131 wspomnę, że z dniem 14 listopada 2019 roku ZSSK Cargo skreśliło ze stanu lokomotywy 131 009/010 i 131 063/064. Następnego dnia (15.11.2019) zostały przekazane do Bulk Transshipment Slovakia. Dodałem już wpisy o BTS do kart tych pojazdów kilka dni temu, ale nie znałem dokładnej daty przydziału. Dopiero wczoraj otrzymałem informacje od jednego informatora z K-report.
Odpowiedz

S229 to nie Dr18-101. Nie szerz bzdur.

Standardy zostaw administracji.
Odpowiedz

Kolego ty chyba mylisz maszyny. Ja mówiłem tutaj o egzemplarzu o numerze fabrycznym 11315 wyprodukowanym w 1981 roku pierwotnie dla Huty im Włodzimierza Lenina w Krakowie, który w późniejszym czasie przeszedł do spółki PUK Kolprem. Nie pisałem o lokomotywie należącej dawniej do DB Schenker Rail Polska. Z uwagi na to, że seria T669 w Polsce była eksploatowana przez przemysł każda z lokomotyw miała oznaczenia nadawane przez zakłady i często bywały one niestandardowe, lub identyczne. 

Na przyszłość polecam dokładnie sprawdzać informacje.
Odpowiedz

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=182%20070

Tutaj we wpisie arctodusa1111 z przewoźnikiem Ecco Rail powinien znajdować się CD Cargo a.s Ceska Republika, zamiast Ceske Drahy. Dodałem poprawiony wpis, ale nikt nie zaakceptował i nie poprawił tego błędu.
Odpowiedz

Cześć. Zwracam się z prośbą o utworzenie nowej serii dla drugiej generacji Dragona. Tym razem jest to wariant dwusystemowy .

ET43-001
EVN: 91 51 3 260 003-1
Odpowiedz

Można byłoby dodać już serię spalinowych zespołów trakcyjnych 36WEhd do bazy Ilostanu. W sieci pojawiło się zdjęcie 36WEhd-003, który jechał na badania homologacyjne do Żmigrodu. Nie wiem, czy Newag pozostałe cztery zdołał na dzień dzisiejszy ukończyć, czy dopiero w następnym miesiącu będą gotowe wyjechać z hali producenta.

Trzeba poprawić status pojazdu 182 074: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=182%20074
Ta lokomotywa jest czynna, lub jak to woli w eksploatacji gdzieś od przełomu czerwca/lipca tego roku, zwłaszcza, że dwa zdjęcia na Ilostanie udokumentowały jej obecny status.

EDIT: A i mógłby ktoś z administracji naprawić ten wkurzający błąd ze znikającymi pojazdami z bazy ? Chodzi o problem, że karty niektórych pojazdów jak np: E189-205, SU46-041, Ty2-1274, czy T448p-043 znikły po akceptacji niektórych wpisów, lub tak nagle z dziwnego powodu. Nie wiem co powoduje ten błąd, ale jest trochę irytujący. Prawdopodobnie także jedna SM42 ze statusem złomowany też znikła, gdyż w statystykach liczba zezłomowanych SM42 pokazuje 374. Natomiast po wyszukaniu jest 373. Nie jestem pewien, czy może być to błąd statystyk ?
Odpowiedz

Dlaczego seria 36WEhd jest umieszczona w sekcji Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych, zamiast Spalinowych Zespołów Trakcyjnych i autobusów szynowych ? Rozumiem, że jest to pojazd z rodziny Impuls, no ale jest zasilany na inny napęd. Trzeba przenieść do wyżej wymienionej sekcji.
Odpowiedz

Czy mógłby ktoś sprawdzić wpis użytkownika Mares7356 w karcie pojazdu 111Eb-004: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=111Eb-004

Zdaję mi się, że jego wpis z zakończeniem dzierżawy do Lotosu jest nieprawdziwy, albo informacje o przewoźniku są nie prawdziwe, lub sama data.
Odpowiedz

Sprawdziłem, dodałem też dodatkowy wpis o ponownym zakończeniu dzierżawy w okolicach grudnia 2019 roku.
Odpowiedz

(02.10.2020, 19:54)KazET21224142 napisał(a): Dlaczego seria 36WEhd jest umieszczona w sekcji Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych, zamiast Spalinowych Zespołów Trakcyjnych i autobusów szynowych ? Rozumiem, że jest to pojazd z rodziny Impuls, no ale jest zasilany na inny napęd. Trzeba przenieść do wyżej wymienionej sekcji.

Cześć.

Ponieważ niestety sam producent namieszał w oznaczeniach. Mam na co dzień do czynienia z tym pojazdem i sam zwracałem uwagę zarówno swoim kolegom z pracy jak i samemu Newagowi, że oznaczenie jest całkowicie nie poprawne z punktu widzenia normy związanej z oznaczaniem i nadawaniem typów pojazdów. Dziwne jest to, że IK przepuścił to oznaczenie skoro jest całkowicie niezgodne z normą - pojazd powinien nosić oznaczenie typu 224M.

Obecnie Impulsy 2 najnowszego rzutu są w 3 wariantach:

36WEh -> pojazd dwutrakcyjny przygotowany dla województwa Lubuskiego (dostosowany do poruszania się po Niemieckiej sieci kolejowej - wyposażony w PZB)
36WEh* (być może też WEh) -> pojazd dwutrakcyjny nie wyposażony w PZB
36WEhd -> spalinowy zespół trakcyjny (dla województwa Wielkopolskiego).

Bardzo proszę o przeniesienie 36WEhd do działu Spalinowe Zespół Trakcyjne gdyż nie jest to EZT - mimo tego, ze niektórzy traktują pojazd z przekładnią elektryczną jako EZT co jest bzdurą.
Odpowiedz

Aha, ale 15 lipca 2018 roku 111Eb-004 jeszcze nie pracowała dla Lotosu, chyba że była jakaś dzierżawa krótkotrwała i czy w tym przypadku wpis Maresa nie powinien zawierać informacji o zwrocie do ID ?

Może nie jest to odpowiedni wątek, ale tak zapytam, czy Industrial Division odsprzedało Gamy z powrotem do producenta, czy trafiły do Pesy na czas napraw lub przeglądów ?

Szybki edit: @KUBUTECH911: Czyli jednak dla województwa lubuskiego zostaną dostarczone "hybrydowe" Impulsy. W przypadku wersji spalinowych dla KW chyba lepszym sposobem na uporanie się z oznaczeniami byłoby nadanie oznaczeń używanych przez PKP jako spalinowy do ruchu podmiejskiego (SN) oraz dalej ze znakami cyfrowymi.

Błąd mówiący, że 36WEhd jest EZT jest bardzo poważny, ponieważ na RK już jakiś gościu pisał, że te składy są EZT.
Odpowiedz

1. Temat lokomotyw Gama 111Eb-004 - Z tego co mi wiadomo to ta lokomotywa została odstawiona na teren Pesy.
Opcji jest kilka**:

a) ID pozbyło się tej lokomotywy ze względu na brak zapotrzebowania (chociaż nie wiem czy Pesa byłaby skłonna na odkupienie 4 letniej lokomotywy)
b) ID odstawiło do Pesy te lokomotywę na P4 i podjęto decyzję o jej sprzedaży.
c) Pojazd zostanie przebudowany na typ 111Ed i dlatego został odsprzedany Pesie.

** To tylko spekulacje

2. Temat Impulsów 
Wiesz co, tak naprawdę to jest tutaj bardzo duży bałagan.
Formalnie są 4 warianty tych pojazdów zgodnie z SIWZ (oficjalnie) ale to, które i gdzie trafią to jest wielka niewiadoma, patrząc na małoseryjną produkcje tych pojazdów. 

Pewne jest jedno - dwutrakcyjne Impulsy (36WEh) trafią na pewno do województwa Lubuskiego i z tego co wiem to także do województwa Zachodniopomorskiego. SZT w postaci 36WEhd na razie są produkowane i tych egzemplarzy będzie trochę ale do kogo trafią tego oficjalnie nie wie jeszcze nikt.
Być może te pojazdy dla woj. Zachodniopomorskiego to będą właśnie 36WEhd, zamiast 36WEh ale nie dam sobie ręki uciąć.

@KazET21224142 - Kiedyś pisałem Ci i pewnie nie jestem odosobniony, że na RK poziom wiedzy większości "redaktorów" jest niski. Nie bez przyczyny panuje powiedzenie, ze RK to kolejowy "pudelek", który jest w zasadzie portalem plotkarskim. Ja znając się na budowie taboru i SRK naprawdę jak czasem czytam to chciałbym mieć możliwość usunięcia pewnych artykułów, ze względu na błędy merytoryczne jak choćby nazwanie 36WEhd EZTem bo ma przekładnie elektryczną - idąc tym tropem znakomita większość lokomotyw spalinowych w Polsce i Europie (i w sumie to na świecie) byłaby pojazdami elektrycznymi ,bo przecież mają przekładnie elektryczne. I tu jest kolejna głupota, ponieważ większość typowych pojazdów elektrycznych przenosi moc i moment obrotowy silników trakcyjnych na zestawy kołowe przez przekładnie mechaniczną w formie przekładni zębatej lub wału Cardana ...

Co do oznaczeń to zauważ, że te pojazdy nie mają jeszcze nadanych numerów EVN więc tu może się jeszcze sporo zmienić. Ale przyznaje, jeżeli KW użytkowałyby te pojazdy to nazwa serii SN** byłaby jak najbardziej prawidłowa, choć uważam, że dalej nie zmieniłoby to faktu, ze typ pojazdu to 36WEhd, a nie ***M.
Odpowiedz

@KUBUTECH911: Zgadzam się z tobą. To że pojazd posiada przekładnię elektryczną i napęd spalinowy nie świadczy o tym, że jest pojazdem o napędzie elektrycznym.

Chciałbym zwrócić też uwagę, że SM42-003 posiada kod EVN: PL-MTPL, zamiast PL-PREG. Numery EVN są bez zmian.
Odpowiedz

@KUBUTECH911
Wprowadziłem poprawki do metryczki 111Eb-004, poprawiając swój wpis o powrocie do ID jako właściciela. Pomylił mi się ten pojazd z innym, przez co wpisałem powrót do Pesy  Confused Wpis Maresa również zmieniłem pod tym kątem.

Jeśli chodzi o serię 36WEhd to zgodnie z sugestią przeniosłem ją do SZT i wagonów motorowych. Nie ma tutaj wątpliwości, że to pojazdy spalinowe  Wink

(12.10.2020, 23:26)KazET21224142 napisał(a): Chciałbym zwrócić też uwagę, że SM42-003 posiada kod EVN: PL-MTPL, zamiast PL-PREG. Numery EVN są bez zmian.
Poprawiłem VKM w EVNie SM42-003 na aktualny, dziękuję za czujność Cool
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.