• 4 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
(06.05.2020, 20:03)KazET21224142 napisał(a): SM42-2493 Właściciel: Industrial Division. Pomiędzy grudniem a lutym 2018 pojazd przeszedł naprawę w Pyskowicach. W dniu 1 lutego 2019 roku pojazd był leasingowany przez PCC Intermodal S.A.

Na pewno nie był leasingowany. Info bezpośrednio z PCC
  Odpowiedz
(08.06.2020, 08:58)Vapor napisał(a): https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=EU07-169

Lok EU07-169 nigdy nie był w żadnym leasingu w PCC Intermodal.
Skąd ktoś takie błędne info wyszperał?

Pewno z SEPE, a z PCC mamy sredniawe mozliwosci weryfikacji
Dał też takowe zdjecie. 
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...o&id=45199
  Odpowiedz
(08.06.2020, 09:10)Vapor napisał(a): Na pewno nie był leasingowany. Info bezpośrednio z PCC

Kaz tu sie udziela, takze wkrotce bedzie odpowiedz Smile
  Odpowiedz
(08.06.2020, 09:10)Vapor napisał(a): Na pewno nie był leasingowany. Info bezpośrednio z PCC

Informacje tą wziąłem z galerii lokomotyw Gigabyt. Dnia 1 lutego 2019 roku lokomotywa ta została sfotografowana w Gliwicach Porcie podczas manewrów z pociągiem PCC w którym była wpięta lokomotywa E189-804 (ES64F4-804). Nie był to jedyny przypadek gdyż 2 grudnia tego samego roku też w Gliwicach Porcie została sfotografowana wpięta w pociąg z Traxxem 129-3 i EU07-512. Tutaj powinieneś znaleźć zdjęcia tej lokomotywy: http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/sm4...02500.html[url=http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/sm42/do%202500.html][/url]

Oczywiście autor zdjęcia mógł się mylić co do właściciela. Możliwe, że SM42 ID zapewniała tylko obsługę trakcyjną dla PCC, ale niestety ciężko raczej będzie to potwierdzić.
  Odpowiedz
Czy ktoś mógłby naprawić zmianę oznaczeń w karcie pojazdu 40WE-007 ? Powinna być informacja o zmianie oznaczeń na EN64-001, a jest niestety błędny wpis z przekierowaniem donikąd.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=40WE-007

A i czy 753 spółki CD Cargo Ceska Republika nie są przypadkiem obsługiwane na terenie Polski przez CD Cargo Poland ?
  Odpowiedz
(08.06.2020, 14:38)KazET21224142 napisał(a): Informacje tą wziąłem z galerii lokomotyw Gigabyt. Dnia 1 lutego 2019 roku lokomotywa ta została sfotografowana w Gliwicach Porcie podczas manewrów z pociągiem PCC w którym była wpięta lokomotywa E189-804 (ES64F4-804). Nie był to jedyny przypadek gdyż 2 grudnia tego samego roku też w Gliwicach Porcie została sfotografowana wpięta w pociąg z Traxxem 129-3 i EU07-512. Tutaj powinieneś znaleźć zdjęcia tej lokomotywy: http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/sm4...02500.html[url=http://www.gigabyt.cal24.pl/galeria6/sm42/do%202500.html][/url]

Oczywiście autor zdjęcia mógł się mylić co do właściciela. Możliwe, że SM42 ID zapewniała tylko obsługę trakcyjną dla PCC, ale niestety ciężko raczej będzie to potwierdzić.

Ja już wiem.
Właścicielem loka SM42-2493 jest ID. Lok był w dzierżawie u PCC Intermodal S.A. 
W tym roku został oddany do właściciela.
  Odpowiedz
@Vapor: No i wszystko jasne.

Odnośnie poprawek czy sprawdzi ktoś wpis użytkownika Jerzego Pakuły w karcie pojazdu 182 152. Brakuje właściciela pojazdu przy delegacji CD Cargo Poland.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=182%20152
  Odpowiedz
To ja wrócę do tematu EN64. https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=EN64-001 tutaj jest fotka Acatusa podkarpackiego, ale nie tam gdzie trzeba (nie mam mocy przenoszenia). W ogóle Kaz masz rację, że to: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=40WE-007 trzeba ogarnąć. Ja nie chcę namieszać, ale jak jutro ktoś tego nie zrobi to ja się za to wieczorkiem wezmę.
  Odpowiedz
To raczej nie jedyny pojazd, który wymaga poprawek danych. W ET21-350 brakuje odnośnika do zmiany oznaczenia na 3E/1-350 pomimo, że o tym w zeszłym roku pisałem.

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=ET21-350

PS: Gdzie podziała się seria SU140 która była w zeszłym roku w IPT ?
  Odpowiedz
No to ja już tak namieszałem, że powiem tyle. Jak sie człowiek weźmie za poprawienie czego, to wychodzi tryliard innych rzeczy. Na razie nic się niestety nie da, bo wszystko się dubluje. Jak się da to wszystko się poprawi.
  Odpowiedz
SU140 zostala usunieta, by nie wprowadzac w błąd.
  Odpowiedz
Dzięki za info.

Odnośnie poprawek wypadałoby sprawdzić karty pojazdów należących do Euroterminalu Sławków, gdyż są dwie Euroterminale Sławków w bazie Ilostanu (jeden ma sp z.o.o z dużej, a drugi z małej - można to łatwo sprawdzić za pośrednictwem przewoźników).

W poniższych kartach trzeba zmienić statusy pojazdów na b.d (pojazd za granicą):

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-257

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-264

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=S200-2139

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=T448p-033

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=T448p-034

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...=T448p-057
  Odpowiedz
Poprawiłem kilkanaście postów, napisanych tak mniej-więcej od grudnia 2019.
Głównie cytaty w całości poprzednika, cytowanie innego cytatu oraz cytaty z obrazkami - tutaj wykasowałem dublujące się zdjęcia taboru.
No i jeszcze scaliłem 2 posty, napisane jeden po drugim. Proszę o wyrozumiałość - po prostu źle to wygląda.

Inna rzecz że w ustawieniach Forum tak to działa, że wybierając "odpowiedz" najczęściej po napisaniu wychodzi cytat.
  Odpowiedz
https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SM42-998

Tutaj we wpisie CenTraXa brakuje ZNTK.
  Odpowiedz
A kto to naprawiał?
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości