Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Superwizjer TVN o kolei
#1
Zapowiada się ciekawie -> http://superwizjer.tvn.pl/52344,tajne-f ... lnosc.html
Odpowiedz

#2
Zajeżdża mi to szukaniem na siłę sensacji, ale obejrzę.
Jaro

Odpowiedz

#3
Od dawna wiadomo że KolejTV jest wspierana przez grupę PKP, no i co w tym złego? DB również wspiera bahnTV i nikt nie krzyczy. TVN szuka sensacji na siłę, to będzie tani materiał z którego i tak nic nie wyniknie. Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy, niech dobiera się do polityków, pomaga biednym itp. Telewizja i tak na kolei nie pozostawia suchej nitki zawsze stara się wykorzystać maksymalnie każde najmniejsze potknięcie polskiej kolei.
Odpowiedz

#4
Tutaj jedynie do czego może się TVN dobrać to sprawa Grabarczyka i jego wina za obecną sytuację. W sumie dziwi fakt, że przez całą kampanię siedzi cicho.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#5
A mnie wcale nie dziwi, ale wstrzymam się od komentarza, ponieważ nie chcę rozpoczynać żadnej dyskusji o podłożu politycznym na ten temat ;-)
Jaro

Odpowiedz

#6
przem710 napisał(a):Niech TVN weźmie się za naprawdę ważne tematy

Może i powinni, ale na pewno nie interesuje ich kolej ani dobro pasażerów.

Gdy sezonowe pociągi były przepełnione i stało się po 8 - 12 godzin (w nocy, w korytarzu/przedziale/kiblu), dzwoniłem do kilku stacji telewizyjnych, a nawet do gazety, żeby zainteresowały się losem podróżnych. Można było zrobić reportaż pokazujący prawdę o patologii panującej w PKP IC.

Chyba jednak uznano, że temat nie jest zbyt sensacyjny, oraz, że prawda mogłaby komuś zaszkodzić.
Odpowiedz

#7
Cóż obejrzałem program i sądzę, że i tak nic on nie da. Pociągi jak były brudne tak będą. Jak się spóźniają i jadą wolno tak jeździć wolno będą. Jak trasy drugiej kategorii są pomijane tak będą nadal.
Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie więc ja nie wiem co się dzieje w moim województwie, no poza Poznaniem. Mam już dość słuchania o SKM Warszawa, o remoncie CMK i E - 65.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#8
Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV".

Nic nowego się nie dowiedziałem z reportażu, kilka kwestii wyolbrzymiono, cieszy mnie jednak, że w końcu poruszono w środkach masowego przekazu problem rozbicia PKP na spółki.
Odpowiedz

#9
ET40 napisał(a):Ciekawe skąd wzięto obliczenia na temat kosztów wyprodukowania odcinka "KolejTV".
Dokładnie to samo mi przyszło na myśl :-)

Uśmiałem się tylko gdy lektor mówił, że gdyby chciał wymienić wszystkie spółki nie starczyłoby im czasu w programie. A u dołu ekranu przebłysk: CTL etc. ;-D
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#10
Kiepski stan torów kolejowych, spóźniające się pociągi, rozdrobnienie na dziesiątki spółek kolejowych z własnymi zarządami i radami nadzorczymi - taki jest obraz kolei, jaki wyłania się z jednego z ostatnich wydań magazynu Superwizjer telewizji TVN. Tymczasem PKP PLK przeznacza spore środki finansowe na kolejową telewizję, o istnieniu której pasażer nie ma pojęcia - zauważają dziennikarze.

Jak z problemami na kolei próbują sobie poradzić dyrektorzy spółek? "Czy organizowane przez nich konkursy piosenek dla dzieci, wybory człowieka kolei, zawody piłkarskie, wysokobudżetowe akcje marketingowe i miliony wydane na innowacyjne projekty- pomogą zmienić nadszarpnięty wizerunek kolei? A może spółka zyska nowych klientów dzięki obiektywnej alternatywie dla tradycyjnych mediów? Niewiele osób bowiem wie, że kolej ma też swoją telewizję!" - uważają dziennikarze Superwizjera TVN.

"Kolej TV jest finansowana przez kilka państwowych spółek kolejowych i jak się okazuje koszt tego projektu, a powstało już ponad 100 odcinków, to wielka tajemnica handlowa! Rzecznik PKP PLK zapytany o kolej TV przekonuje, że dzięki tej realizacji tworzony jest pozytywny obraz kolei, a pasażer zdobywa bardzo cenne informacje na jej temat. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Np. kiedy wyprodukowano najstarsze szynobusy w Polsce, do ilu kilometrów rozpędził się w 2003 r. parowóz Helena, albo jak wygląda najstarsza czynna wąskotorówka..." - czytamy na stronie internetowej programu.

źródło: Rynek Kolejowy

Wczorajszy materiał, dla osób, które nie widziały
Odpowiedz

#11
Na pewno dla przeciętnego Kowalskiego materiał ciekawy, lecz niestety mnie przynajmniej nie zaskoczył.
Odpowiedz

#12
Swoją drogą to podejrzewam, że ten reportaż nie zaszkodzi oglądalności KolejTV, wręcz przeciwnie ;-)
Jaro

Odpowiedz

#13
pitagoras23 napisał(a):Jedyne z czym się zgodzę to publiczna krytyka KOLEJ.TV. Ta telewizja informuje w 90% o Warszawie

Pewnie jest tak dlatego, że ten program jest pokazywany w regionalnej TVP właśnie w Warszawie.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#14
Wcześniej program nie miał podpisanej umowy z regionalnym przedstawicielstwem TVP w Warszawie a od pierwszego odcinka mówiono o stolicy.
W programie praktycznie nie słyszałem nic o Podkarpaciu, może poza rewitalizacją linii Kraków - Tarnów, o zachodniopomorskim z wyjątkiem tego, że samorząd chce uruchomić koleje zachodniopomorskie i wielu innych.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#15
pitagoras23 napisał(a):od pierwszego odcinka mówiono o stolicy.
Po prostu ekipie nie chcia³o siê ruszyæ d... daleko od studia. Mo¿e te¿ nie by³o ¶rodków na podró¿e po ca³ej Polsce.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.