Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 4.43
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wnioski, zauważone błędy, propozycje zmian
Wnioskuję o dodanie nowej serii pojazdów - SA95 (Lubuski spalinowy Impuls II)
Odpowiedz

@erap2: Też tak uważam, że dla lubuskich Impulsów przydałaby się seria SA95.

A i w sprawach technicznych coś chyba zrąbało się z Ilostanem, ponieważ nie mogę dodać zdarzeń do karty pojazdu. Przy próbie dodania wyskakuje błąd o treści: "Uwaga! IPT_Event_TYP_ERROR" który uniemożliwia dodanie wydarzenia.
Odpowiedz

Chciałbym zwrócić uwagę, że SN82-003 posiada obecnie VKM PL-SKPL. Dobrze VKM widać na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=MvhsCCkEQZM (0:42).

Numery EVN są bez zmian, tak samo VKM zmienił się na pewno w SN82-001 której naprawę zakończono miesiąc temu. SN82-001 otrzymała imię Marzanna. Tak poza tym jest już komplet czynnych SN82. To samo tyczy się SN83-004 i 005 które posiadają VKM PL-SKPL.

Jeżeli będę mieć więcej informacji o Wadloperach to będę pisał.

Również obecnie SN84-001 przechodzi naprawę w Zagórzu i jest wyłączony z ruchu. Nie wiem, czy tak wczesna naprawa ma związek z wygaśnięciem dopuszczenia do ruchu w przyszłym roku, kiedy to od około grudnia PKP Intercity będzie dzierżawiło pojazdy serii SN84 do obsługi pociągów Kraków - Zagórz ?

Odnośnie ST40 to brakuje czterech lokomotyw od numeru 24 do 27. A do modernizacji tych maszyn posłużyły ST44-2027 (jako ST40-24), 2042 (jako ST40-25), 2044 (jako ST40-26) i 2050 (jako ST40-27). Nie wiem dlaczego nikt nie poprawił tego. Chyba wcześniej pisałem o tym.

Szybki edit: Czy malowanie Sigmy Taboru pojazdów serii SN82 i SN83 nie powinno być nazwane szaro-czerwony, zamiast po prostu szary, zwłaszcza że Sigma Tabor części pojazdom poza dwoma odcieniami szarości nadała malowanie czerwonych drzwi i paska biegnącego blisko ostoi ?
Odpowiedz

(19.10.2020, 15:43)KazET21224142 napisał(a): Chciałbym też zwrócić uwagę, że w bazie brakuje lokomotyw ST40 od numeru 24 do 27.  Z tego co wiem lokomotywy te powstały po przez przebudowę z ST44 o numerach 2024, 2042, 2044 i 2050 (numery przebudowanych pojazdów są ułożone w kolejności w stosunku do ST40). Nie prawdziwą informacją jest, że te cztery ST44 zostały zezłomowane. W kartach tych pojazdów brakuje informacji, nie wiem dlaczego ktoś postanowił im nadać takie statusy. Mam nadzieję, że wkrótce będzie to poprawione. Postaram się poszukać informacji o tym kiedy ukończono ich przebudowę.

Wypadałoby też znaleźć informacje o tym jakie ST44-20** zostały przebudowane na 311D, chociaż nie wiem czy będzie to możliwe ?

Brakujące lokomotywy ST40s od numeru 24 do 27, pojawią się za jakiś czas w bazie, ale póki co jak pewnie sam zauważyłeś funkcja zmiany serii nie działa poprawnie, więc z ich dodaniem się wstrzymam. Lokomotywa 2024 to obecnie ST40s-23, natomiast 2042, 2044 i 2050 i inne maszyny które posłużyły jako baza do przebudowy wcześniejszych ST40s posiadają status "złomowany" ponieważ nie byliśmy w stanie ustalić jakie numery taborowe otrzymały one po przebudowie. 
Jeśli coś w tej kwestii uda się ustalić będziemy to poprawiać.
Odpowiedz

@Kolejman75: Wtedy to miałem na myśli ST44-2027 zamiast 2024. Moja pomyłka, chyba że ktoś coś zmienił ?
W samym temacie to niestety los tych czterech ST44 jest identyczny do lokomotyw 311D. Też nie ma informacji jakie konkretnie ST44 posłużyły do budowy pojazdów serii 311D, które jeżdżą dla Colas Rail, CTL Logistic, czy PKP Cargo. Myślę, że warto byłoby sprawdzić która ST44 była przebudowana na 311D, aczkolwiek mogą być tu problemy z identyfikacją która maszyna posłużyła do budowy 311D.

Skoro poruszam temat 311D to warto wspomnę też, że obecnie wszystkie Turbogagary z oznaczeniem 311D są własnością Akiem od kwietnia bieżącego roku, kiedy francuski pool taborowy wykupił brytyjskiego Macquarie European Rail. W ten sposób łącznie Akiem przejął ponad 137 lokomotyw z całej Europy.

Macquarie European Rail był również właścicielem czterech TRAXXów E186 od numeru 136 do 139 w latach 2013-2020.

Tak jeszcze zapytam, ponieważ temat ucichł a niektórzy forumowicze go poruszali za co byłem za, a mianowicie; co z serią SA95 ? Wiem, że mogą być problemy z dodaniem ze względu na błąd skryptu, ale nie wiem czy ktoś naprawił już go. Jeden z użytkowników przy próbie dodania serii coś pisał, że wysypał się Ilostan czy coś.

Edit: Z tego co ostatnio się dowiedziałem to nastąpił odbiór 48WEb-019 oraz drugiego 48WEb z nieznanym numerem. Trzeba dodać informacje na ten temat, ja dodałem już wpis o KW gdzieś wczoraj przedwczoraj.
Odpowiedz

Witam, czy mógłby ktoś zmienić status na zmiana oznaczeń dla 36WEa-024, 025 i 026 ?

Te trzy EZT są oznaczone jako podwójna seria EN63A + 36WEa. Identyczną numerację serii posiadają opolskie Impulsy. Prosiłbym o poprawienie błędu.
Odpowiedz

311D-07 w Captrainie od 8.12.2020. Właścicielem jest Akiem.
Odpowiedz

W metryczce EN57Al-1369 jest błąd. Siedzenia zostały niebieskie (zachodniopomorskie), a nie czerwone Wink
Odpowiedz

(06.05.2020, 21:15)KazET21224142 napisał(a): SM42-2520 Właściciel: CTL Logistics

Te lokomotywy najprawdopodobniej nigdy nie należały do CTL Logistics. Wszystkie spółki grupy CTL i poszczególnych zakładów stosowały malowanie CTL, ale lokomotywy formalnie nie należały do CTL Logistics.
2520 należy obecnie do Koltaru (oddział Police). Wcześniej najprawdopodobniej jeździła w CTL Kargo Police (spółka polickich Azotów i CTL), ale spółka została zlikwidowana.
2640 prawdopodobnie należy do ZAK w Kędzierzynie (obecnie oddział Koltaru). Wcześniej obsługiwał ją CTL Chemkol (spółka ZAK i CTL).
Odpowiedz

@EN57fan: Być może jest tak, jak piszesz. Ja informacje spisywałem z Gigabytu, więc mogłem się czasami pomylić. Zresztą pomimo, że dana maszyna ma przynależność do któreś spółek CTLu i tak prawie wszystkie lokomotywy otrzymują logo CTL Logistics.

A tak zapytam, czy w karcie pojazdu SA138-005 nie powinna być informacja, że pojazd został odebrany przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, a w późniejszym czasie przekazany (luty 2013 ?) do Kolei Śląskich w formie aportu ?
Odpowiedz

Pisałem już kiedyś w komentarzach o tym, ale chyba nie było zainteresowania. W metryczce lokomotywy 6Dh-006 jest że powstała z SM42-2244. Być może oficjalnie tak jest, ale faktycznie 2244 została przenumerowana na 681. Są pewne cechy charakterystyczne pozwalające stwierdzić że to ta lokomotywa. 681 według danych z metryczki przeszła P5 w 2019 roku, ale jak widać po zdjęciach "nowej" 681 nie wykonano nawet żadnych prac blacharskich, po prostu zamalowano numer 2244, nie założono także górnego reflektora.
Odpowiedz

111Ed-018 w Captrainie od 15.12.2020.
Odpowiedz

Jest mały błąd, gdy wejdziemy na lokomotywy serii E186 przy E186-247 wyświetla się "pojazd za granicą" zamiast "PCC Intermodal" (mimo że w metryczce jest ok). Podobny problem jest ze 111Ed-013 (tam chodzi o różnych przewoźników i brakuje daty wypożyczenia do Olavionu- październik)
Odpowiedz

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=S200-267

Prosiłbym o zmianę statusu lokomotywy S200-267 na pojazd za granicą. W marcu 2017 roku została zakupiona przez CZ Loko a.s i jej rama posłużyła do budowy lokomotywy serii 774. Niestety konkretnego numeru nie znam. Jak będę miał jakieś info to uzupełnię jeszcze kartę S200-267.

https://kw-photography.flog.pl/wpis/1369...2-304804#w

Prosiłbym o dodanie tego Desiro 642 304/804 do Ilostanu. Od kilku lat jeździ w połączeniach granicznych Wrocław - Drezno przy współpracy Trilex z Kolejami Dolnośląskimi.
Odpowiedz

Prosiłbym poprawić status lokomotywy SM42-717 na wyłączony z eksploatacji i wpisana na stan, ponieważ jest błąd: https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.p...e=SM42-717
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.