Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei
Proszę o rady - jak zostać maszynistą? - Wersja do druku

+- Forum Kolejowe - dla fanów i miłośników kolei (https://www.forumkolejowe.pl)
+-- Dział: TECHNICZNA STRONA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-95.html)
+--- Dział: NAUKA I PRACA NA KOLEI (https://www.forumkolejowe.pl/forum-19.html)
+--- Wątek: Proszę o rady - jak zostać maszynistą? (/thread-4331.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8


Proszę o rady - jak zostać maszynistą? - ertyso5 - 19.06.2014

Witam mam 17 lat i jestem teraz w 2 kl technikum informatycznego (właściwie to prawie 3 Smile ).
I teraz mam pytanie jak mam zostać maszynistą ? Jestem z Włocławka .


- Lutek - 20.06.2014

Poczytaj forum, było już kilka takich samych wątków.


- norbert - 20.06.2014

ertyso5, daj sobie spokój z tą robotą. Zostań lepiej kierowcą tira. ;-D


- ertyso5 - 20.06.2014

norbert czemu mam sobie dać spokój z ta robotą ? kocham kolej a nie tiry


- norbert - 20.06.2014

Kochać to możesz dziewczynę, ewentualnie chłopaka. Jak chcesz to staraj się o ten angaż maszynisty, ale ja radziłbym Ci zostać kierowcą tira. Frajda z jazdy taka sama albo większa, ale przynajmniej zarobek godziwy, o wiele większa szansa zatrudniania. Poparz na ogłoszenia ws. pracy. Wszędzie można się natknąć na ogłoszenie typu: "Zatrudnię kierowcę C+E".


- ertyso5 - 20.06.2014

Z tą frajdą z jazdy się nie zgodzę bo pociągiem jest dużo przjemniej


- rustsaltz - 20.06.2014

Jak lubisz wstawac o 2 w nocy to frajda jest:p


- DamianT - 23.06.2014

rustsaltz, a kierowcy tirów często są nieobecni wiele tygodni Wink. Przykład z mojej rodziny, gdzie gość jak wyjedzie to nie ma go nawet 6 tygodni. Więc co kto woli Wink


- Lutek - 23.06.2014

Trudno żeby REGIO pojechać do Holandii Wink


- rustsaltz - 23.06.2014

DamianT napisał(a):rustsaltz, a kierowcy tirów często są nieobecni wiele tygodni Wink.
Mówią, że wszędzie dobrze tam gdzie nas nie ma Wink